Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal bytte ut min lille kjørekomputer med den store, så jeg må ha ut cd spilleren for å få dette til. Jeg har tatt ut den gamle cd spilleren min mange ganger, men jeg kjøpte meg en ny en (Kenwood) og jeg brukte samme ramme og sånt som den gamle (Sony Xplod) og jeg måtte klemme den ganske hardt inn for å få den inn. Jeg tenkte jo at jeg ikke skulle ha denne ut igjen, men der tok jeg feil. Så jeg trenger tips til hvordan jeg kan få den ut? Noen måte jeg kan komme meg på innersiden der uten å måtte demontere for mye? Eller få ut kjørekomputeren uten å ta ut cd spilleren?

Også skal jeg bytte alle høyttalerne inni bilen, men har problemer med den ved føttene på førersiden. Har tatt opp deksler under der nå, men får ikke ut det som høyttaleren sitter i. Tror det er panserspaken som er i veien. Hvordan får jeg vekk den?

Takk for all hjelp! :)

Skrevet

Henger kanskje i noen metallklips i den rammen som du kanskje kan klare å bevege i rett retning med en strikkepinne eller tre. Ta ut klokka ved siden sånn at du kan i hvert fall løsne den på høgre sida. Kan hende det er nok til at du får lurt den ut?

Min spiller henger alt for løst...

Hvert sitt problem gitt :(

Skrevet
Henger kanskje i noen metallklips i den rammen som du kanskje kan klare å bevege i rett retning med en strikkepinne eller tre. Ta ut klokka ved siden sånn at du kan i hvert fall løsne den på høgre sida. Kan hende det er nok til at du får lurt den ut?

Min spiller henger alt for løst...

Hvert sitt problem gitt :(

Klokka ved siden av? Har den lille kjørekomputeren jeg som jeg har sagt, og det er den jeg skal ha ut og ikke cd spilleren, men for å få ut den, så må jeg visst ha ut cd spilleren for å dra i en spak der.

Skrevet

ang. panserspaken/åpneren. så er det en gummipropp i den og bak den en skrue.. da tenker jeg du får løs dekselet... og du må seff åpne de to andre proppene i dekselet...

Skrevet
ang. panserspaken/åpneren. så er det en gummipropp i den og bak den en skrue.. da tenker jeg du får løs dekselet... og du må seff åpne de to andre proppene i dekselet...

Ja, har sett litt på den proppen... Men får den ikke ut, hehe. Forslag til det? Vil ikke ødelegge noe, så derfor jeg spør :)

Skrevet

Du kan jo skru ut hele midtkonsollen, det er fire skruer eller noe, må vippe bort de loddrettelistene i hver ende, under dem er skruene.. Da burde du klare å presse ut midtkonsollen såppas at du kan klemme inn sperrene i rammen til cd spilleren.

Skrevet

bare bruk en liten flat skrutrekker og popp ut den plast proppen. så kommer du til en skrue. bare å skru ut. så kommer du til høyttaleren

Skrevet
Du kan jo skru ut hele midtkonsollen, det er fire skruer eller noe, må vippe bort de loddrettelistene i hver ende, under dem er skruene.. Da burde du klare å presse ut midtkonsollen såppas at du kan klemme inn sperrene i rammen til cd spilleren.

Mener du at jeg skal ta ut de listene på hver sin side på den svarte konsollen der cd spiller, varmeregulering, vifte og alt sitter i?

Skrevet

ja, sitter to lister, en på hver side. sitter i 4 skruer. 2 på hver side. da har du midtkonsollen løs. der hvor varmeapp. cd og klokka sitter.

Skrevet
ja, sitter to lister, en på hver side. sitter i 4 skruer. 2 på hver side. da har du midtkonsollen løs. der hvor varmeapp. cd og klokka sitter.

Supert :) Skal prøve på dette når jeg kommer hjem. Takk for hjelpen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...