Gå til innhold

Angel-eyes på Koed


Puyol
 Share

Anbefalte innlegg

Tja, jeg kjøpte i april og det første jeg opplevde var klipsene til lyktene var skikkelig dårlig, lyktene løsnet når de skulle justeres.. Ringene lyser skikkelig dårlig, suntes nesten ikke på dagtid, da ser man bare 4 punkter pr lykt omtrent.. Et par av ringene lyser ujevnt rundt, virker som en av de punktene har takket for seg.. ringene går også helt rundt, de er ikke sånn som avbildet..Elers lyser det som det skal:) Jeg hadde ikke kjøpt de igjen uten å visst at de var blitt bedre kvalitet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angel eyes skal jo erstatte parklys så om du kan bruke de til å lyse opp veien på høsten er vel å ta litt i.

Med mindre du setter inn sånne ringer som lyser helt vannvittig, men de tror jeg ikke er helt lovlig.

Kjøpte FK sine AE lykter. Har ikke hatt noe problem med de så langt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angel eyes skal jo erstatte parklys så om du kan bruke de til å lyse opp veien på høsten er vel å ta litt i.

Med mindre du setter inn sånne ringer som lyser helt vannvittig, men de tror jeg ikke er helt lovlig.

Kjøpte FK sine AE lykter. Har ikke hatt noe problem med de så langt.

Var vel ikke det han spurte om :oops:

Jo, nærlys og fjernlys funker veldig bra. Bedre enn originalt, vil jeg si :)

Ellers er vel InPro-lyktene greie, bare en passer på så ikke ledningsnettet som følger med utsettes for vann :? Irrdannelse på sikringsholder og rele.

Konklusjon : Billig og bra :):?:

Mvh

///Paul

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må på det sterkeste fraråde deg å kjøpe dette, bare billig dritt. Du kan like gjerne kjøpe løse ringer på ebay sette inn i orginallykta.

Dårlig kvalitet på hele lykta, billig plast som sprekker opp, Selve lykteglasset er kjempetynt og vil knuse av den minste stein. selve ringen er ikke en "ring" det ser mer ut som fire små lys. Vanskelig å justere lyktene er det også.

Behold orginallysene, eller sett inn innsatsringer hvis du skal ha AE.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var vel ikke det han spurte om :oops:

Jo, nærlys og fjernlys funker veldig bra. Bedre enn originalt, vil jeg si :)

Ellers er vel InPro-lyktene greie, bare en passer på så ikke ledningsnettet som følger med utsettes for vann :? Irrdannelse på sikringsholder og rele.

Konklusjon : Billig og bra :):?:

Mvh

///Paul

hehe :oops: sorry leste feil.

Jeg prøver igjen:

Ja syns det er bedre lys med de nye AE lyktene jeg satte på istedenfor original lykter. :)

Har ikke hatt de på så lenge at jeg har opplevd noen problemer, regner med at jeg får noen erfaringer i løpet av vinter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...