Gå til innhold

Lyst til å tjene 300 lettjente kroner?

c_ellef
 Share

Anbefalte innlegg

I morgen skal jeg flytte fra Frogner til Majorstua. For de som er kjent så snakker vi om maks 1km. Han som skulle hjelpe meg kunne ikke komme

innover. Jeg trenger å få flyttet:

-1 lite kjøleskap

-1 kommode

-1 madrass (200x160)

Dette er for stort til min bil og jeg har ikke hengerfeste.

Hvis du har varebil eller henger så hadde det vært fint å fått

litt hjelp i morgen kveld. Det er gjort i løpet av en halvtimes tid.

Resten av tingene får jeg inn i E36`n min :)

Du får 300,- for jobben.

Skriv telefonnummeret ditt her eller send med en PM så kontakter jeg deg.

Hilsen

Christian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser dårlig ut dette. Får bære madrassen... hehe mange som kommer til å få seg en god latter, men det skal gå det også :)

BMW er jo ikke akkurat en bil som egner seg for varetransport.

Hadde dette vært et Volkswagenforum så hadde det nok vært en

drøss med folk med Transportere og Caraveller som kunne kjørt :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe.. ikke så mange her med kassebiler nei..

Låner alltid svigermors bruksbil/vinterbil når vi trenger slikt (om det ikke går i Sportagen da). Skoda Pickup 1.9D. Utrolig lettkjørt og praktisk bil som går rimelig. Har glassfiberhardtop også om det er noe som ikke kan bli vått. Så trenger dere en praktisk vinterbil er det bare å handle en slik. Finnes i god stand fra noen og 30 lapper for '98+.

Når det gjelder madrassen får du ta med deg tre kompiser, så holder dere den på taket når dere kjører.. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe.. ikke så mange her med kassebiler nei..

Låner alltid svigermors bruksbil/vinterbil når vi trenger slikt (om det ikke går i Sportagen da). Skoda Pickup 1.9D. Utrolig lettkjørt og praktisk bil som går rimelig. Har glassfiberhardtop også om det er noe som ikke kan bli vått. Så trenger dere en praktisk vinterbil er det bare å handle en slik. Finnes i god stand fra noen og 30 lapper for '98+.

Når det gjelder madrassen får du ta med deg tre kompiser, så holder dere den på taket når dere kjører.. :lol:

Hehehe... :lol:... jeg har forøvrig merket meg at nettopp Skoda Pickup åpenbart er en mye bedre bil enn ryktet skal ha det til. De fleste som forteller om disse bilene på div. fora er rimelig tilfreds med både kvaliteten og ikke minst hvordan de kjører.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...