///FredriK.S Skrevet September 20, 2008 Share Skrevet September 20, 2008 Frakte Hytter? kult Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet September 20, 2008 Forfatter Share Skrevet September 20, 2008 litt flere bilder: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet September 20, 2008 Forfatter Share Skrevet September 20, 2008 Frakte Hytter?kult flytte hus faktisk. ca 100kvadrat i første etasje og 25 kvadrat i 2 etasje. tilbygget på ca 30 kvadrat blir flyttet neste uke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet Desember 21, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 21, 2008 fant noen som vanlig dårlige bilder fra 2007 sessogen. med gamle vinterdekkene: med 19" rh felger som jeg overhodet ikke likte: m5 speil og hella angel eyes.: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Velox Skrevet Desember 23, 2008 Share Skrevet Desember 23, 2008 Hallais.. Fin E39 ja. Du er en kresen faen! Det skal du ha, men mange BMW'er har du og hatt, så du kan underbygge smaken din! Hadde det kanskje vært lettere å kjøpt en M5? Neida, bra bil det her. Likte bildene med RH felga. Det er simple felger ja, men er still BMW. Fortsett posten fremover så folk får et øye for E39 en stund fremover! Og sjekk ut min E34! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chin_high Skrevet Desember 24, 2008 Share Skrevet Desember 24, 2008 Nice bil ass Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stale_H Skrevet Desember 24, 2008 Share Skrevet Desember 24, 2008 Hei, strøken bil, selge? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet Desember 30, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 30, 2008 jaja da var det endelig skjedd noe nytt igjen.nå er fk coilovers bestilt. må vel montere disse+nyfelgene før bilen sendes på lakkering. regner med det blir en god del valsing. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet Desember 30, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 30, 2008 Hallais.. Fin E39 ja. Du er en kresen faen! Det skal du ha, men mange BMW'er har du og hatt, så du kan underbygge smaken din! Hadde det kanskje vært lettere å kjøpt en M5? Neida, bra bil det her. Likte bildene med RH felga. Det er simple felger ja, men er still BMW. Fortsett posten fremover så folk får et øye for E39 en stund fremover! Og sjekk ut min E34! hadde nok vært enklere å kjøpe en orginal m-sport bil iallefall . likte aldri rh felgene syntes di ga bilen et billigpreg. har desverre ikke noen bilder av bbs ch felgene jeg kjører på nå men de ser fryktelig mye tøffere ut.(et annet + er jo at dem er lettere og mye bedre lakk kvalitet på) fin bmw du hadde foresten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet Desember 30, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 30, 2008 Hei, strøken bil, selge? jepp jeg skal kanskje selge til sommeren når bilen er ferdigbygd! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Citrus Skrevet Desember 30, 2008 Share Skrevet Desember 30, 2008 Skikkelig fin bil, undres hva og hvordan du polerer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet Januar 1, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 1, 2009 Skikkelig fin bil, undres hva og hvordan du polerer? polering og slik er jeg desverre ikke så flink med.når bilen er lakkert så skal jeg få den polert av profersjonelle slik at det blir skjikkelig.(og slik at jeg slipper å gjøre det selv) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet Januar 1, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 1, 2009 har foresten bestillt meg nye matter med m logo også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet Januar 1, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 1, 2009 bilde fra tiden med 20",hadde heller ikke fått hella lykter fremme. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet Januar 1, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 1, 2009 fjor årets siste bilde.tatt i mørket med mobilkamra derav kvaliteten.står fortsatt på sommerhjul pga at jeg bare kjører peguot jobb bil fortiden. har ikke kommet meg til å kjøpe nye vinterdekk enda.vet kke om jeg gidder å kjøpe det heller i år for vinteren er jo snart over Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå