Pauls1 Skrevet Januar 14, 2009 Skrevet Januar 14, 2009 Hehe.. DU må jo va førsekti når du saga:pbi kanskje e#) på meg igjenn no:) va så uheldi å få en prøvetur i remy sin bil; så d e veldi sannsynli at d bli handel;) tøft så da kan vi stille med mange e39 på 1 mai treffet! Tøft steffen eg har kjøpt meg en 528.. så da blir vi en 523, en 528, en 535 og en 540 E39 på 1 mai treffet og muligens banebilen hvis vi noen gang kommer oss i skruinga da...
marius paulsen Skrevet Januar 15, 2009 Forfatter Skrevet Januar 15, 2009 da ser det ut som om at bbs ch felgene mine er solgt til min bror pauls1!
Hansh Skrevet Januar 15, 2009 Skrevet Januar 15, 2009 De bildene av fingen din var akkurat det jeg trengte her jeg sitter og spiser.. Du må ihvertfall være forsiktig med Walter-sagen! - Men det vet du jo nå.. God bedring ihvertfall
marius paulsen Skrevet Januar 15, 2009 Forfatter Skrevet Januar 15, 2009 hehe er litt mere forsiktig nå ja
Velox Skrevet Januar 16, 2009 Skrevet Januar 16, 2009 Det tar vel lenger tid fra Oslo opp til Mo, som det gjor fra Tromsø og ned til mo? Brukte vel rundt 9t fra Tromsø.. Ka det kan være fra Oslo og opp?
marius paulsen Skrevet Januar 16, 2009 Forfatter Skrevet Januar 16, 2009 brukte ca 10 timer til hamar når jeg bodde dær legg til en time til så er man vel ikke så langt fra sanheten.
marius paulsen Skrevet Januar 16, 2009 Forfatter Skrevet Januar 16, 2009 da var carbon lepppe til m fronten bestillt av morgan på gs..
marius paulsen Skrevet Januar 17, 2009 Forfatter Skrevet Januar 17, 2009 da var pakken hentet! gleder meg. bilstein pss9:
marius paulsen Skrevet Januar 26, 2009 Forfatter Skrevet Januar 26, 2009 da var ny jekk(knakk faktisk),hjulnøkkel(som min bror lånte ),skruen til verktøykista og nye vindusviskere bestillt.. ikke så spennende akkurat men alle innkjøp kan vel ikke være det.. venter også på en nøyaktig pris på eisenmann eksosen fra autoBB slik at denne blir bestilt iløpet av et par dager håper jeg! driver også å ser på hvilke interiør lister jeg skal ha(har tre nå ) tror jeg går for sølvlakkerte +ringer rundt instrumentene og ny girkule.. dette skal også kjøpes inn denne uka. er godt at det går litt fremover hær nå. (selv om jeg ikke får montert noe pga sykemelding) men skal nok komme meeeget sterk tilbake utover våren
Velox Skrevet Januar 27, 2009 Skrevet Januar 27, 2009 Spent på de dempera dine! Skal selv ha nytt understell til våren!
kristian olufsen Skrevet Februar 21, 2009 Skrevet Februar 21, 2009 no ser eg korr mykje du ha gjort mæ biln din vei no hverfall kem som ska hjølp mg mæ styling mot sommarn får håp du kjæm dg snart så får montert alt tell sommartræffe
marius paulsen Skrevet Februar 22, 2009 Forfatter Skrevet Februar 22, 2009 nå har det vært stille hær en stund.(igjen) .har vært lite tenking på bil pga at huset mitt brant opp. . det eneste som ble berget var bærbar pcn min og bilstein pss9 settet. meeen målet er fortsatt å ha bilen færdig til 1 mai.blir travelt men tror det skulle gå. bestiller no deler enda ialefall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå