marius paulsen Skrevet Oktober 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 4, 2009 hmm har aldri vært plaget på eu kontroll før og jeg har jaggu hatt mye rar eksos oppigjennom tidene. har hatt e28 og e34 med ekstremt mye mere bråkete eksos enn dette og det har aldri vært noe problem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Oktober 4, 2009 Share Skrevet Oktober 4, 2009 Ingenting er jo bedre enn det Forøvrig meget pen E39 du har! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet Oktober 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 4, 2009 takker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Velox Skrevet Oktober 5, 2009 Share Skrevet Oktober 5, 2009 Jeg har eisenmann på min.. Den er ganske nøytral under normal kjøring, men når man begynner å få opp eksostemperaturen under hardere kjøring øker desibeln i eksosen også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet November 4, 2009 Forfatter Share Skrevet November 4, 2009 har nå kjøpt 18" orginale m5 e39 felger. er også bestillt 4 stk hakka 7 piggdekk i 18".det ble dyrt gitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet Januar 9, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2010 da har jeg endelig fått noen bilder med vinterdekk. innsiden med sølvfargede lister.(og kjærring med julegaver) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opeth84 Skrevet Januar 13, 2010 Share Skrevet Januar 13, 2010 da har jeg endelig fått noen bilder med vinterdekk. innsiden med sølvfargede lister.(og kjærring med julegaver) Er folka dine ALLTID med når du tar bilder eller? Rart de ikke går lei av all fotograferingen mens de sitter på;P haha! Lekker bil iallefall! Selv har jeg gått til nyinnkjøp av en E39 selv, men i grønn metallic lakk:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet Januar 31, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 31, 2010 da var det skjedd litt småting igjen.. bilen ble eugodkjent på fredag selfølgelig uten feil ble også tatt ny 4 hjulskontroll og noen andre småting mens bilen var på verksted.fikk også fyllt ut skjema for godkjenning av senkesett i vognkort.har time på biltilsynet på onsdag slik at jeg får det i vognkort. har også byttet skiver bak(igjen! di ruster fort når jeg bruker bilen så lite) byttet også all innmaten i håndbrekk. har også byttet et stag i vindusvisker mekanismen. har og montert nye innerskjermer og ny bunnplate under motor for å få bilen mest mulig lik en m bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet Februar 3, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 3, 2010 da var bilen godkjent med bilstein pss9 i vognkort.. fikk endel artige komentarer på biltilsynet da..jeg siterer: "endelig kommer det en med skjikkelig senkesett" "endelig en som har papirene iorden(skjema for godkjenning av senkesett)" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå