marius paulsen Skrevet Mars 6, 2008 Forfatter Skrevet Mars 6, 2008 da var felger bestilt det ble RH X(AC Schnitzer Look)8,5x19 og 9,5x19 med 235/265 dekk! kjedelig valg men jeg fikk en god pris med skikkelige dekk så da var det bare å slå til! har desuten litt penge problemer på vårparten pga 325en som står garasjen og venter på turbo! 325en har også utsatt eisenman eksosen på ubestemt tid!
marius paulsen Skrevet Mars 16, 2008 Forfatter Skrevet Mars 16, 2008 huff da var felgene betalt og jeg er plutselig grusomt fattig og selfølgelig er snøen kommet tilbake også!
marius paulsen Skrevet Mars 16, 2008 Forfatter Skrevet Mars 16, 2008 oppsumering av innkjøp så langt; -orginale m fengere forran og bak med alle luftekanaler og slik -m5 speil -50-50 senk -nye orginale m teck dempere forran -alcantara sports inredning(solgt igjen) -sort sportskinn inredning -mania racing 20" felger(solgt) -RH X(AC Schnitzer Look)8,5x19 og 9,5x19 +dekk -slissa skiver og red stuff klosser forran(bremser fra 540 muligens på vei) -m-"spoiler" på bakluke -nye stoffmatter -ettermontert ny orginal cd veksler -17" "m-sport" vinterfelger med bridgestone piggdekk -effektanlegg -depo frontlykter(solgt igjen) -hella orginale facelift frontlykter -sota "facelift" baklykter + diverse slitedeler og sikkert endel som eg har glemt!
marius paulsen Skrevet Mars 16, 2008 Forfatter Skrevet Mars 16, 2008 235-30 og 255-30 tror jeg var ikke plass til mere bak der felgen var 10*20" og 20 i innpress(uten vals da)
marius paulsen Skrevet Mars 17, 2008 Forfatter Skrevet Mars 17, 2008 jepp men det er etter vinterdekka kom på at bilen virkelig har "satt" seg! ellers så ble det kjørt med orginalt sports understell!
marius paulsen Skrevet April 16, 2008 Forfatter Skrevet April 16, 2008 da var det vel på tide med en liten oppdatering igjen! nytt siden sist er at jeg har fått på sommerhjul/valset bakskjermene litt! har også byttet til meg bremser fra en 540i 2000modell som forhåpentligvis fyller opp litt mere i felgene! bilen ser litt høy ut forran så derfor har jeg bestilt senkeskåler fra koed. har også bestilt en "hamann" carbonfiber leppe for å ha under m fronten! har også fått tatt endel fine bilder som vel vil bli lagt ut i morgen skatte oppgjøret ble forøvrig meget fordelaktig og har et lite håp om å få til eisenmann eksosen i sommer!
marius paulsen Skrevet April 16, 2008 Forfatter Skrevet April 16, 2008 trippelpost faktisk! hvordan gikk det til?
Hanzo/// Skrevet April 17, 2008 Skrevet April 17, 2008 Men du mangler bilder! Ligg ut noen bilder av den nå da..
marius paulsen Skrevet April 17, 2008 Forfatter Skrevet April 17, 2008 synes den enda er høy! får se om det blir bedre med senkeskålene og frontleppa eller så blir jeg bare nødt til å montere justerbart(som jeg sikkert bare skulle gjort for lenge siden) desuten liker jeg ikke felgene så om noen har noen spesielle felger å vil bytte så kan nok det ordnes!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå