|Andreas| Skrevet Oktober 6, 2006 Share Skrevet Oktober 6, 2006 Den var virkelig pen. LeMans blå passer vist utrolig bra på E39 også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TJ Skrevet Oktober 6, 2006 Share Skrevet Oktober 6, 2006 Nydelig bil! Synd det ikke var tørrere føre når der var ute og prøvde den... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Oktober 6, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 6, 2006 Nydelig bil! Synd det ikke var tørrere føre når der var ute og prøvde den... Ja tror den har mer å vise til. Tok også veldig lang tid før jeg oppdaget at det var en sportsknapp. Selgeren nevnte det, men jeg glemte det, så kjørte nesten hele dagen uten "sport" på Men men, det løste seg da den ble trykket innm og da var den ett helt annet dyr. Veldig anderledes Gass-respons. selv om 2 gearet var litt håbløst på våte slitte veier gikk det greit unna. Har en del filmer av det, men lurer på om det kanskje er litt dumt å legge det ut her... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kevin=) Skrevet Oktober 6, 2006 Share Skrevet Oktober 6, 2006 var det på med dressen og slipset denne gangen å? :D:D:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Oktober 6, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 6, 2006 Nei i dag var det donald duck kostyme. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet Oktober 6, 2006 Share Skrevet Oktober 6, 2006 Nei i dag var det donald duck kostyme. Hehe nais!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet Oktober 6, 2006 Share Skrevet Oktober 6, 2006 Har kanskje ikke noe med det, men hvorfor driver dere å prøvekjører biler for så å ta bildet av de? Er det ikke på tide å kjøpe noen av disse "prøvekjørte" bilene eller blir det med snakket? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Oktober 6, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 6, 2006 Har kanskje ikke noe med det, men hvorfor driver dere å prøvekjører biler for så å ta bildet av de?Er det ikke på tide å kjøpe noen av disse "prøvekjørte" bilene eller blir det med snakket? Kanskje det er på tide... hadde vært stas med en gammel M5 ja. Ok å prøve nye biler ( selv om de ofte ikke er så veldig nye) spennende å oppleve noe man ikke har opplved før vet du Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marlao Skrevet Oktober 6, 2006 Share Skrevet Oktober 6, 2006 nydelig bil i alle fall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Oktober 6, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 6, 2006 Det er det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kevin=) Skrevet Oktober 6, 2006 Share Skrevet Oktober 6, 2006 Det er det! Håkon, er noe som heter at en manns lada er som en mercedes for en annen... selv om man har en bil som er sliten, betyr det ikke at du skal gjøre deg blakk for å kjøpe deg en bedre får å stille opp mot de andre... er jo helt menningsløst å prøvekjøre biler hele tiden bare for å ta bilder og si, heey jeg vil kjøre en kul bil.. Når jeg går å skal kjøpe en brukt bil så vil jeg ikke at noen ungdommer før meg har prøvd bilen bare for å kjøre en kul bil og testet den ut.. Husker du den m3en du skulle få til halv pris? også takket du nei? selv tjente jeg 100 kr på det, men ja du sier mye bullshit ja.. du er så forutsigbar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Oktober 7, 2006 Share Skrevet Oktober 7, 2006 Uber pen bil i riktig farge med en av de råeste lydbildene ever fra 8'ern. Den blåfargen er virkelig pen! Kevin=) : Haha, så bra Donald Duck kostyme er da morro det da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Oktober 7, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 7, 2006 Det er det! Håkon, er noe som heter at en manns lada er som en mercedes for en annen... selv om man har en bil som er sliten, betyr det ikke at du skal gjøre deg blakk for å kjøpe deg en bedre får å stille opp mot de andre... er jo helt menningsløst å prøvekjøre biler hele tiden bare for å ta bilder og si, heey jeg vil kjøre en kul bil.. Når jeg går å skal kjøpe en brukt bil så vil jeg ikke at noen ungdommer før meg har prøvd bilen bare for å kjøre en kul bil og testet den ut.. Husker du den m3en du skulle få til halv pris? også takket du nei? selv tjente jeg 100 kr på det, men ja du sier mye bullshit ja.. du er så forutsigbar Du mener det er meningsløst å prøve biler, jeg syns det er veldig morsomt, og gjør det så ofte jeg kan, ikke bare BMW, men også mye annet spennende. På den måten kan man skaffe seg litt oversikt, og tale av erfaring, og ikke bare gulpe opp noe lite intelligent slik NOEN på dette forumet gjør Jeg er enig at jeg er veldig forutsigbar. Biler har jeg testet og moret meg med en god stund nå ( og del noe av det med dere her på forumet) og det kommer jeg til å fortsette med. Om du ikke har noe interessant eller konstruktivt å komme med i dette forumet foreslår jeg at du lar være å skrive inn. Vi blir jo litt lei av at du bare skal leke kranglefant, og selv om jeg skjønner at det må være fryktelig morsomt for deg å henge fingeren i slikt, foreslår jeg at du holder deg til saken, nemlig denne M5'en, som du er velkommen til å diskutere med meg og de andre som måtte fatte interesse for det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kevin=) Skrevet Oktober 7, 2006 Share Skrevet Oktober 7, 2006 Det er det! Håkon, er noe som heter at en manns lada er som en mercedes for en annen... selv om man har en bil som er sliten, betyr det ikke at du skal gjøre deg blakk for å kjøpe deg en bedre får å stille opp mot de andre... er jo helt menningsløst å prøvekjøre biler hele tiden bare for å ta bilder og si, heey jeg vil kjøre en kul bil.. Når jeg går å skal kjøpe en brukt bil så vil jeg ikke at noen ungdommer før meg har prøvd bilen bare for å kjøre en kul bil og testet den ut.. Husker du den m3en du skulle få til halv pris? også takket du nei? selv tjente jeg 100 kr på det, men ja du sier mye bullshit ja.. du er så forutsigbar Du mener det er meningsløst å prøve biler, jeg syns det er veldig morsomt, og gjør det så ofte jeg kan, ikke bare BMW, men også mye annet spennende. På den måten kan man skaffe seg litt oversikt, og tale av erfaring, og ikke bare gulpe opp noe lite intelligent slik NOEN på dette forumet gjør Jeg er enig at jeg er veldig forutsigbar. Biler har jeg testet og moret meg med en god stund nå ( og del noe av det med dere her på forumet) og det kommer jeg til å fortsette med. Om du ikke har noe interessant eller konstruktivt å komme med i dette forumet foreslår jeg at du lar være å skrive inn. Vi blir jo litt lei av at du bare skal leke kranglefant, og selv om jeg skjønner at det må være fryktelig morsomt for deg å henge fingeren i slikt, foreslår jeg at du holder deg til saken, nemlig denne M5'en, som du er velkommen til å diskutere med meg og de andre som måtte fatte interesse for det. Håkon, hvis du skal kjøpe en bil.. du har sett på finn.no at denne bil shappa har en kul bil og du drar å titter på den... også når du kommer dit så kommer denne 19 år gamle gutten kjørende etter å ha prøvekjørt den.. han gir på opp bakken og spinner og herjer.. får du da lyst til å kjøpe denne bilen? Ja det er morro å prøve kjøre biler. men hvorfor prøvelkjøre en bil og late som om du skal kjøpe den? Jeg tror ikke dere bare får prøve kjøre den ved å bare møte opp og spørre.. dere må jo lure selgeren på en eller annen måte.. dere leker "rike". Ja m5 er kult det, skal ikke si noe i mot det, men jeg hadde aldri kjøpt en så dyr bil når selgeren er så useriøs å lar småtasser prøve kjøre en såpass dyr og grom bil... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Oktober 7, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 7, 2006 Uber pen bil i riktig farge med en av de råeste lydbildene ever fra 8'ern.Den blåfargen er virkelig pen! Kevin=) : Haha, så bra Donald Duck kostyme er da morro det da Enig at fargen er kul, og det gjør at bilen ser spesiell ut selv om den i utgangspunktet er anonym og litt "kjedelig". Om man virkelig ønsket en anonym M5 er nok ikke Le mans blå den fargen man bør velge. Så en mørkegrønn M5 med beige skinn på finn.no, og denne så helt ut som en normal 5-serie nettopp pga sin rolige farge. Men uansett farge er og blir M5 en anonym bil tatt i betraktning at den er er så rå som den nu er. For de som skal ut og teste en, for all del ikke glem å trykke inn "Sport" knappen. Den gjør hele forskjellen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå