sundan2k Skrevet Oktober 8, 2006 Share Skrevet Oktober 8, 2006 Hei broder. Har selv en E46 '03 Compact og stortrives med den. Selv om trynet på bilen kan diskuteres, så hjelper det godt på utseende med ///M-Tech styling. Med full M-tech pakke, ligger den som støpt på veien.Hadde sikkert vært bedre med noen hundre hester til under panseret, men som min første BMW, så får vi skaffe hester senere. er det ikke mulig og bytte ut fronten med en vanlig pen e46 fromt da?? de lyktene er jo ikke akk tiltrekkende da.. På den andre siden blir den jo bare seende ut som en helt vanlig E46 da. Liker at bilen ikke er helt som de andre i trynet. Synes det er greit med 2 separate lykter. Vet nå ikke helt om de virkelig er separate, men det ser nå sånt ut i fronten. Selv om trynet er litt på skeive, skal man ikke være i tvil om at den har BMW's kvalitet og gjenomførte kjøregenskaper. Hadde ikke vært så gøy her i verden om alle såg like ut. Og det mangler jo ikke på tråder her på forumet om de som vil forandre det orginale utseende med noe annet. Heldigvis så slipper jeg å møte med det utseende så ofte. he he Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anni85 Skrevet Oktober 9, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2006 syns faktisk at fronten er fin. det er bakstussen som er min begrunnelse for at bilen er litt "sær" men det hjalp jo betraktelig med de nye baklyktene som kom i -03. "lexus" lyktene på -01 og -02 mod var jo ikke kjempe pent fronten på compact e-46 er faktisk bredere enn på ordinær 3-serie. det er det ikke mange som er klar over Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Oktober 9, 2006 Share Skrevet Oktober 9, 2006 fronten på compact e-46 er faktisk bredere enn på ordinær 3-serie. det er det ikke mange som er klar over Det er korrekt 1751 mm mot 1739 mm for en ordinær sedanmodell. Jeg liker compactkonseptet, men fronten er helt klart ikke BMW´s beste design... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anni85 Skrevet Oktober 9, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2006 skjønner poenget ditt. ikke akkurat den feteste fronten bmw har kommet med. compacten på bildet var jo utrolig "gubbete" da sær farge også. hjelper fort med tåkelys og en fin farge. med full m-tech styling blir den skikkelig grom spør du meg men det har jo egenlig alltid vært karakteristisk for bmw. de enkleste billigste utgavene har ofte vært skikkelig kjedelige "mann med hatt" biler, men med litt stasj og litt små styling blitt forvandlet til gromme, rå biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet Oktober 9, 2006 Share Skrevet Oktober 9, 2006 E46 Compact er noe sær ja, spesiellt design. Min me ning er at E36 Compact er mye mer gjennomført. Hei! hva mener du egentlig med at com e36, er mer gjennomført enn com e46? jeg vil jo si det stikk motsatte com. e36 var jo en nøyaktig kopi av standard e36 series karosseri, med unntak av rompa som var borte, men med billigere løsninger under skallet. feks: simplere dashbord enn restrerende 3 serie, et enklere understell samt en bakaksel som stammer fra tidlig 80 talls BMWer. med compact e46 er det jo stikk motsatt. et helt særegent karosseri, men med med fullverdige komponenter, lik restrerende 3- serie. eneste forskjellen så vidt jeg vet, er dårligere støy isallasjon og litt vassere styring(mer go-cart) i forhold til standard 3-serie . når det er sagt behøver det jo ikke være noe negativt at en bil som compact skiller seg ut med feks andre komponenter enn standard den skal jo skille seg ut! men er ikke alltid kult å være den som kjører "billig" bmw. så sånn sett mener jeg at e46 ikke har det billigpreget som e36, så kan man jo alltid diskutere smaken på design.. er jo som baken men lurer fælt på hva du mener med mer gjennomført Vi hadde vel en liten diskusjon om emnet her på forumet, men kan ikke finne den igjen. Utseendemessig så er MIN smak at E36 er mer gjennomført. Hva bilen er satt sammen av interesserer meg igrunnen ikke så mye, sålenge den er god å kjøre. `Billig E36`kan vel diskuteres, har vel fått den taksert til mer en de fleste E36 som ligger til salgs fortiden rundt forbi. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sundan2k Skrevet Oktober 9, 2006 Share Skrevet Oktober 9, 2006 Noen bilder med M-Tech styling for å vise forskjellen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anni85 Skrevet Oktober 9, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2006 Noen bilder med M-Tech styling for å vise forskjellen. konge bil kjære broder! har ikke noe særlig bilder av min , men skal prøve å få lagt ut noen etterhvert. har ikke m-tech, men har sportsunderstell, sportsratt og sportsseter. ligger som støpt i svingene min også. har 17" Schnitzer felger,bilen har kun gått 35000km. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tiller Skrevet Oktober 11, 2006 Share Skrevet Oktober 11, 2006 E46 Compact er noe sær ja, spesiellt design. Min me ning er at E36 Compact er mye mer gjennomført. Hei! hva mener du egentlig med at com e36, er mer gjennomført enn com e46? jeg vil jo si det stikk motsatte com. e36 var jo en nøyaktig kopi av standard e36 series karosseri, med unntak av rompa som var borte, men med billigere løsninger under skallet. feks: simplere dashbord enn restrerende 3 serie, et enklere understell samt en bakaksel som stammer fra tidlig 80 talls BMWer. med compact e46 er det jo stikk motsatt. et helt særegent karosseri, men med med fullverdige komponenter, lik restrerende 3- serie. eneste forskjellen så vidt jeg vet, er dårligere støy isallasjon og litt vassere styring(mer go-cart) i forhold til standard 3-serie . når det er sagt behøver det jo ikke være noe negativt at en bil som compact skiller seg ut med feks andre komponenter enn standard den skal jo skille seg ut! men er ikke alltid kult å være den som kjører "billig" bmw. så sånn sett mener jeg at e46 ikke har det billigpreget som e36, så kan man jo alltid diskutere smaken på design.. er jo som baken men lurer fælt på hva du mener med mer gjennomført Vi hadde vel en liten diskusjon om emnet her på forumet, men kan ikke finne den igjen. Utseendemessig så er MIN smak at E36 er mer gjennomført. Hva bilen er satt sammen av interesserer meg igrunnen ikke så mye, sålenge den er god å kjøre. `Billig E36`kan vel diskuteres, har vel fått den taksert til mer en de fleste E36 som ligger til salgs fortiden rundt forbi. Må si meg enig med røkka her. E46'n har et mer egen stil en e36. Synest den rett og slett ser ut som en e36 sedan som har blitt tatt bakifra av en stor russisk trailer. Når det kommer til fronten er e46 noe mer sær ja. Men men... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E46Hazey Skrevet Oktober 11, 2006 Share Skrevet Oktober 11, 2006 Billig E36`kan vel diskuteres, har vel fått den taksert til mer en de fleste E36 som ligger til salgs fortiden rundt forbi. Kan hende du får deg en overraskelse når du skal selge den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sundan2k Skrevet Oktober 11, 2006 Share Skrevet Oktober 11, 2006 Er E46 noe billig? Denne går jo for 219 flak da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolfi Skrevet Oktober 11, 2006 Share Skrevet Oktober 11, 2006 Er E46 noe billig?Denne går jo for 219 flak da... Den _går_ strengt tatt ikke for 219 000kr. Den ønskes solgt for 219 000, men jeg har mine tvil om at den faktisk blir solgt for det. Selv om det er forholdsvis lav km. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sundan2k Skrevet Oktober 11, 2006 Share Skrevet Oktober 11, 2006 Er litt som en føler ute slik at jeg kan sammenligne hva jeg betallte for min. Hittil har jeg sett de ned i 190' for samme som min, men jeg fikk den billigere enn 190'. Kilometerne teller nok greit inn på den prisen der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Oktober 11, 2006 Share Skrevet Oktober 11, 2006 E46 Compact har definitivt potensiale! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Oktober 11, 2006 Share Skrevet Oktober 11, 2006 E46 Compact er en uovertruffent stygg bil, og etter min mening det aller fæleste BMW har laget. X3 er og blir en grusom bil, men milevis forran Compacten. E36 compact er nesten like stygg. Jeg kan ikke fatte hvorfor noen bevist går og velger en 3-serie compact forran en E46 coupe som er så evig mye finere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sundan2k Skrevet Oktober 11, 2006 Share Skrevet Oktober 11, 2006 E46 Compact er en uovertruffent stygg bil, og etter min mening det aller fæleste BMW har laget. X3 er og blir en grusom bil, men milevis forran Compacten. E36 compact er nesten like stygg. Jeg kan ikke fatte hvorfor noen bevist går og velger en 3-serie compact forran en E46 coupe som er så evig mye finere. Kanskje ikke alle her i verden vil være A4? Kanskje noen fatter mer enn andre? Kanskje ikke alle har rett her i verden? Kanskje noen tvilholder på sine feile valg? Kanskje man rett og slett ikke vil ha nøyaktig det som naboen har? Vel her er noen grunner, så jeg håper du fatter mer nå.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå