cmito Skrevet Oktober 9, 2006 Skrevet Oktober 9, 2006 Noen som har testet ut dette? Har lyst på sperr til bilen min, men har hørt at diffen til en 320 ikke liker så godt å leke. Så vil heller satse på en 325 diff, som jeg har hørt skal være mer holdbar. Og så kjøpe sperr til den.. Skal være høyere utveksling på den, taper man mye aks da? Eirik
Espen M33 Skrevet Oktober 12, 2006 Skrevet Oktober 12, 2006 Du vil få en VELDIG lat bil ja.. Men om du tar med en M20B25 i samme slengen så hjelper jo det på litt
eriklepe Skrevet Oktober 12, 2006 Skrevet Oktober 12, 2006 det kommer jo an på hvilken diff som står på bilen din og hvilken utveksling diffen du bytter med har. Både 320 og 325 er levert med forskjellige utvekslinger.
Evopower Skrevet Oktober 12, 2006 Skrevet Oktober 12, 2006 hva med å bruke 320 utvekslingen på 325 sperrediffen?
Mr_Sunde Skrevet Oktober 13, 2006 Skrevet Oktober 13, 2006 320 er vel levert med 3,44 utveksling. og 325 er vel 3,15 utveksling som standard. Jeg skal selv sette på en 325 diff med en Getrag 260 kasse med overdrive. Er litt spent på hvordan det blir. Hugs på at det er fysisk forskjell på en 320 og 325 diff. Du må bytte drivakslinger(325 akslinger er litt kortere). Kan hende det holder å bytte knutene? Du må kanskje bytte mellomaksling da denne er kortere på en 325 på grunn av at diffen bygger lenger frem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå