320it Skrevet Oktober 9, 2006 Share Skrevet Oktober 9, 2006 Hva kan jeg gjøre for å få litt grommere lyd, uten å bruke flere tusen på cat-back system? har åpent filter, så tenkte mest på eksossiden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anni85 Skrevet Oktober 9, 2006 Share Skrevet Oktober 9, 2006 det billigste og enkleste er vel å bytte ut kun bakre lydpotte. får jo fetere lyd med en gang. burde ikke koste allverden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
320it Skrevet Oktober 9, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2006 må vell sveise da? vet ikke om noen plasser de selger slike? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pocket Skrevet Oktober 9, 2006 Share Skrevet Oktober 9, 2006 Trenger ikke å sveise nei. Har ikke bytta selv på min, men den sitter vel med sånne "eksos klemmer" eller noe sånnt. www.koed.dk har feks. Scorpion potter: https://www.koed.dk/2.1.1.asp?bokstype=1&kattype=e36&boksid=2715&soegeord= Eller så kan sikkert Svendsen eksos lage noe til deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
320it Skrevet Oktober 10, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 10, 2006 jepp. tenkte vell enda litt billigere enn 2800dkk+mva. men men. er vell ikke så mye lengre ned man kommer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tiller Skrevet Oktober 10, 2006 Share Skrevet Oktober 10, 2006 Nei. det koster å få litt grom lyd. Har undersøkt dette selv. Skal man ha litt lyd må en betale litt. bilxtra har jo greie potter til en grei pris. Sjekk det. Ellers kan du jo drille et par hull i potta:-) hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Oktober 10, 2006 Share Skrevet Oktober 10, 2006 Svendsen eksos mekker nok noe til deg. Har hvertfall vært rimelige når jeg har fått priser og slikt hos dem. Tlf: 800 35 767 (800-EKSOS) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tiller Skrevet Oktober 19, 2006 Share Skrevet Oktober 19, 2006 Når du skal bytte eksos er det greit å sause inn skruer og overlapping av rør før du begynner å demontere, da dette kan sitte som bare f! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Oktober 19, 2006 Share Skrevet Oktober 19, 2006 www.supersport24.de Går vel an å bestille her, men jeg kjøpte en gang en supersport potte hos styling tech (hvis du vil kjøpe i norge) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå