Ellingsen B. Skrevet Oktober 10, 2006 Share Skrevet Oktober 10, 2006 Det var en fin e46! Grattis! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bunny Skrevet Oktober 10, 2006 Share Skrevet Oktober 10, 2006 Hvis vi har en avstemning blant månedens biler for å avgjøre årets bil, vil nok denne komme høyt opp på lista.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trotto Skrevet Oktober 10, 2006 Share Skrevet Oktober 10, 2006 Flott bil. Gratulerer! Vingen er ok, er det ikke samme som står på M3 GTR? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fre Skrevet Oktober 10, 2006 Share Skrevet Oktober 10, 2006 Flott bil. Gratulerer! Vingen er ok, er det ikke samme som står på M3 GTR? Ganske likt design. Men denne er nok litt mindre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw325ci Skrevet Oktober 10, 2006 Share Skrevet Oktober 10, 2006 Gratulerar med månedens bil! Har du nokon formeining om HK/Nm? Etter det ess sier skal det være 305hk og ca 375nm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2RE_Racing Skrevet Oktober 10, 2006 Share Skrevet Oktober 10, 2006 Gratulerer Alex. Ekstremt fin bil, og grom lyd! Tore Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haugen87 Skrevet Oktober 10, 2006 Share Skrevet Oktober 10, 2006 Over 300hk?? ojoj, må jo sparke noe voldsomt!! Kjempefin bil med en særdeles kledelig farge!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cube Skrevet Oktober 10, 2006 Share Skrevet Oktober 10, 2006 Grattis med månedens bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet Oktober 10, 2006 Share Skrevet Oktober 10, 2006 Gratulerer... Dritrå bil... einaste som mangler er navi... Digger navien som finns i E46.. Synd ikkje alle har den!> Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Oktober 10, 2006 Share Skrevet Oktober 10, 2006 Gratulerer med månedens bil. Absolutt ingen ting å si på bilen, hverken vinge, ekstriør eller interiør. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirakulix Skrevet Oktober 10, 2006 Share Skrevet Oktober 10, 2006 Så sinnsykt strøken bil Ingen tvil om at neste bilen min blir en E46 ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw325ci Skrevet Oktober 10, 2006 Share Skrevet Oktober 10, 2006 Gratulerer Alex. Ekstremt fin bil, og grom lyd! Tore Takk Takk... kor det går mæ dett prosjekt?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Oktober 10, 2006 Share Skrevet Oktober 10, 2006 Jævlig fet coupe! Fargen er absolutt ett stort pluss! Eneste jeg ikke likte var øyelokkene.. Satt blå pærer i lyktene eller? Ser sånn blåskjær. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnus Skrevet Oktober 10, 2006 Share Skrevet Oktober 10, 2006 ...soltak er noe grusomt som tilhører fortiden, noe disse bilene ikke burde fått... Mener du virkelig det? For meg hever soltak en bil flere hakk. Det har mange fordeler; behagelig ventilasjon, en lysere og ikke så innelukket kupé, og ikke minst så synes jeg det ser fint ut med taket vippet opp i bakkant. Kan forstå at folk ikke velger å prioritere flere tusen kroner på det, fremfor noe annet, ved et nybilkjøp, men som sagt; jeg mener det hever bilen flere hakk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw325ci Skrevet Oktober 10, 2006 Share Skrevet Oktober 10, 2006 Jævlig fet coupe! Fargen er absolutt ett stort pluss! Eneste jeg ikke likte var øyelokkene.. Satt blå pærer i lyktene eller? Ser sånn blåskjær.[/quojeg satt blåe pære i langlysene å parkpærn:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå