Gå til innhold

E28 525i bilcross-prosjekt


///MoePower
 Share

Anbefalte innlegg

Høres ut som om evopower har litt peiling på dettan.. :)

Har en 528i delebil uten girkasse som jeg vurderer å selge. Alt fungerer. Bare ta kontakt hvis dere er interessert.

Har hørt om den tror jeg..

Den du skulle ha 4k for?

Men til deg jornab:

Vi er ikke medlem av noen klubb enda, men vi skal melde oss inn når det nærmer seg løpsdagen, samt ha alle i klassen(e) til å gjennomføre den lisensen man trenger for å kjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du trenger bare sende inn et søknadsskjema om førerlisens som du finner på www.bilsport.no så får du førerlisensen etter et par dager. da gjenstår bare å få lisens på bilen, få tak i en teknisk årskontrollant til å gjøre dette. dere må finne ut hvem det er mest gunstig at bilen står på, for eier av bilen må alltid være med å skrive under på innsjekkspapirene på løp når andre kjører den..

hvilken klubb og bane er den nærmeste dere da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei.. kan jo nevne at jeg kjøpte som sagt bilen for 4000 og den kom på totalt på ca 8000 å bygge og det er jo den summen du mister bilen på ved bud, så du trenger jo ikke akkurat ruinere deg for å ha det morro i bilcross da.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som ble nevnt oppi her om lisens er feil. Er kun de over 18år som bare kan sende søknad for førerlisens til bilsportforbundet og få lisensen i posten. De under 18 må først ta et teoretisk og praktisk lisens kurs.

Ja, var det jeg også tenkte, før de ble snakk om bare en søknad, så ble litt forvirra der ja.

Men da er det vel egentlig rett det vi har funnet ut i første omgang da. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

jeg har en bmw e28 525 m30 som bilcross bil også.. kjøpte den på dokka i år.. kan ikke si de går så bra asså.. blir likosm litt volvo..

Men jeg måtte værtfall sette på ei 518 klokke bak.. også fest den sikkelig.. org festet opp i "bilen" på klokka knekker av. huff og huff.. men ellers så er det en grei bil.. litt mer solid en e30 i bilcoss...

Har foresten en Ford ka i bilcross også.. det er en mye bedere bilcross bil :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...