Gå til innhold

Subwoofer E46 sedan.


Anbefalte innlegg

Hoi.

Er på utkikk etter en sub til bilen, men har ikke lyst på noe som tar sykt med plass i bagasjerommet. Er lite nok som det er. :lol:

Noen som har litt tips ifbm med en sub som kan ligge der reservehjul er eller en sub som kan monteres under hatte hylle for eks?

Har bytta cd spiller og syns det er god lyd i kupeen, men ønsker litt mer trøkk. Slippe å ha så mye bass fra spillern.

Enten å bygge noe eller en ferdig kasse for eks? Skal kjøpe forsterker og SUB, om det er en aktiv sub gjør ikke noe.

Håper noen kan komme med noen gode forslag på dette. Setter stor pris på det. Og ikke spør meg om hva slags merke, har ikke så peil på hva jeg vil ha. Men er forberedt på å bruke litt cash på dette. Men ikke så mye mer en 7-8K håper jeg, eller billigere.

-Erik-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du en kasse å anbefale? er usikker på jeg hva skal velge der som passer i hjul brønn. Vet jeg sikkert spør dumt, men har ikke den største erfaringen med dette. Hadde en svær kasse i MB'en jeg hadde men den så ikke ut :bounce:

Er takknemlig for all hjelp.

Og så ikke ille ut det du hadde valgt ut der nei. Absolut noe å se på ja.

Ikke ille pris heller.

-Erik-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoi.

Er på utkikk etter en sub til bilen, men har ikke lyst på noe som tar sykt med plass i bagasjerommet. Er lite nok som det er. :lol:

Noen som har litt tips ifbm med en sub som kan ligge der reservehjul er eller en sub som kan monteres under hatte hylle for eks?

Har bytta cd spiller og syns det er god lyd i kupeen, men ønsker litt mer trøkk. Slippe å ha så mye bass fra spillern.

Enten å bygge noe eller en ferdig kasse for eks? Skal kjøpe forsterker og SUB, om det er en aktiv sub gjør ikke noe.

Håper noen kan komme med noen gode forslag på dette. Setter stor pris på det. Og ikke spør meg om hva slags merke, har ikke så peil på hva jeg vil ha. Men er forberedt på å bruke litt cash på dette. Men ikke så mye mer en 7-8K håper jeg, eller billigere.

-Erik-

Hvis du ønsker, så kan vi spesialbygge en basskasse i din bil. Ta en tur nedom i haslevangen 47 (videre innover veien fra Autozentrum) så finner vi en løsning som du blir fornøyd med
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 7 months later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...