[space] Skrevet Oktober 13, 2006 Share Skrevet Oktober 13, 2006 Noen som skal på autofilmessa 18-22/10 ? Har tenkt meg en tur en av dagene. Kunne jo kanskje samla en liten gjeng, selv om jeg egentlig er litt fan av å gå alene også, akkurat i mitt tempo, akkurat dit jeg vil. Tar vel uansett med kameraet, selv om slike messer er døden å ta bilder på. ALLTID en eller annen gjøk i bakgrunnen, foran, eller som speiling i lakken. For ikke å snakke om bakgrunnen i seg selv... Men moro å glane litt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet Oktober 13, 2006 Share Skrevet Oktober 13, 2006 skulle gjerne hvert med,men er i usa nå,men hadde vore dritkult Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Oktober 13, 2006 Share Skrevet Oktober 13, 2006 Autofil-messen er fin den, men det er synd det har noe med Autofil-programmet å gjøre, for det suger lut så det holder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet Oktober 13, 2006 Share Skrevet Oktober 13, 2006 jeg skal dit selvfølgelig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Oktober 13, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 13, 2006 Noen som vet om det kommer til å være noen utstillere med gode tilbud? Tenker da på tilbehør av forskjellig slag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Oktober 14, 2006 Share Skrevet Oktober 14, 2006 Jeg tar turen på Lørdag. Sjekk www.autofilmesse.no for mere informasjon.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå