318 Touring 04 Skrevet Oktober 14, 2006 Skrevet Oktober 14, 2006 må ha nr ditt, finner ikke annonsen i farta
oyvin Skrevet Oktober 14, 2006 Skrevet Oktober 14, 2006 hmm.. skal si ifra hvis jeg ser en bil med rester av blåmaling på.. hvor sto bilen når dette skjedde da?
Kjell Rune Skrevet Oktober 14, 2006 Forfatter Skrevet Oktober 14, 2006 har ikke peil for den var seff lånt bort når d skjedde. ja ja shit happens. er vel bare og få på no ny lakk....
BalleKnalle Skrevet Oktober 14, 2006 Skrevet Oktober 14, 2006 Kjipe greier dette ja... Skjønner godt at du blir
Steffan C Skrevet Oktober 14, 2006 Skrevet Oktober 14, 2006 Urg! Faktisk noe av det det kjedligste som kan skje med bilen, siden du ikke kan noe for det selv og at du ikke vet hvem som bulka den .
2RE_Racing Skrevet Oktober 14, 2006 Skrevet Oktober 14, 2006 http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=140848 Min opplevelse.. Hadde jeg fått tak i fyren, hadde ikke vekommende kunne sett rett frem lenger..
Hakon Skrevet Oktober 14, 2006 Skrevet Oktober 14, 2006 utrolog kjedelig når slikt skjer. Store SUV'er er det aller farligste å parkere ved. Da er det kvinner og barn som skal inn og ut. Pass på!
Saltkjelen Skrevet Oktober 14, 2006 Skrevet Oktober 14, 2006 utrolog kjedelig når slikt skjer. Store SUV'er er det aller farligste å parkere ved. Da er det kvinner og barn som skal inn og ut. Pass på! Jeg parkerer heller ved en X5, X3, XC90, Cayenne osv. enn en 2-dørs bil og ellers biler som ikke er velholdte. Da er man garantert parkeringsbulker! Synd at en del ikke kan være ærlige..
Hakon Skrevet Oktober 14, 2006 Skrevet Oktober 14, 2006 SUV er altid farlig å parkere ved, det er jo bare Kvinner som kjører X3, X5 cayenne og XC90. Range Rover og Range Rover sport er også kvinnens favoritt. I alle fall i Oslo. Husk at det her ikke er snakk om uansvarlige kvinner, men barn som hopper ut og inn i i høyt tempo. Bakdørene på Cayennen har av en eller annen grunn en veldig ekkel spiss, og da skal det VELDIG lite til før man setter merke i andre biler. Om du ser nederst på bildet ser du spissen på døren. Ikke ett veldig betegnende bilde, men det var det jeg fant i farten
haakon Skrevet Oktober 14, 2006 Skrevet Oktober 14, 2006 SUV er altid farlig å parkere ved, det er jo bare Kvinner som kjører X3, X5 cayenne og XC90. Range Rover og Range Rover sport er også kvinnens favoritt. I alle fall i Oslo. Husk at det her ikke er snakk om uansvarlige kvinner, men barn som hopper ut og inn i i høyt tempo. støtter håkon i dette,med unntak av at det faktisk er uansvarlige kvinner som kjører disse. fine fruer/frøkner som gir beng i at det koster å reparere skader på bil. de bytter inn sin så fort trenden snur og naboen kjøper ny og driter i om det trekkes noen titusen for bulker og lakkskader... unga dems er jo seff ikke bedre.monkey see,monkey do
Kjell Rune Skrevet Oktober 14, 2006 Forfatter Skrevet Oktober 14, 2006 parkerer som oftest sammens med ungdomsbiler jeg. de respekterer andre og jeg har vanligvis ikke p.bulker på mine biler... men nå fikk den seg en bra en... dritt.
[space] Skrevet Oktober 15, 2006 Skrevet Oktober 15, 2006 Blir forbanna på sånt! Selv parkerer jeg aldri ved siden av gamle, slitte biler, biler med "ole brum solskjermer" i bakvindu, eller barneseter. Men man vet jo aldri hva som steller seg ved siden av deg når det er ledig der....
gkjernaas Skrevet Oktober 15, 2006 Skrevet Oktober 15, 2006 hmmm... ikke er det bare sjukt frekt å stikke av, men så fordømt, idiotisk, ballete og klønete å kjøre på en annen bil...! har man hue med seg, så unngår man det... en gaukeskalle som kjørte speil mot speil på e39'en min da den sto parkert! la inn en tråd om det her forleden! tilta i vinkel da jeg så det... men seff ingen lapp med tlf.nr eller no sånt!
mAZE Skrevet Oktober 15, 2006 Skrevet Oktober 15, 2006 Kjipt Kjell Rune, sånt er alltid irriterende å oppleve.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå