Steffan C Skrevet Oktober 29, 2006 Share Skrevet Oktober 29, 2006 12.500 for den bilen må jo være et veldig godt kjøp Gunnar, ser strøken ut . Hvilken mod. er det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Oktober 30, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 30, 2006 Det er en '93, og den er ikke strøken, men helt grei. Idioten som hadde den før har flekka med helt feil farge et par plasser. Ser nesten ut som neglelakk et par plasser på taket, og foran i grillen har han brukt noe blått. Ser det heldigvis ikke så godt, men tror ikke jeg orker å ha det slik. Ellers fikk dama pris på 3200,- for delkasko med 60%, mens jeg fikk 1925,- med 50%.. begge er 25 og det var i samme selskap.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil Sømme Skrevet Oktober 30, 2006 Share Skrevet Oktober 30, 2006 Det er en '93, og den er ikke strøken, men helt grei. Idioten som hadde den før har flekka med helt feil farge et par plasser. Ser nesten ut som neglelakk et par plasser på taket, og foran i grillen har han brukt noe blått. Ser det heldigvis ikke så godt, men tror ikke jeg orker å ha det slik.Ellers fikk dama pris på 3200,- for delkasko med 60%, mens jeg fikk 1925,- med 50%.. begge er 25 og det var i samme selskap.. Det har de faktisk ikke lov til, siden det er krav om likestilling nå om dagen! Pen bil ellers da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Oktober 30, 2006 Share Skrevet Oktober 30, 2006 Gratulerer med ny bil! Så ut til at du har gjort ett bra kjøp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Oktober 30, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 30, 2006 Synes dere gjør big deal utav en liten Pysjå her.. Ønsker henne egentlig en 116i eller 118d til en rimelig penge. Synd de er så forbanna dyre. Men ellers er det de eneste BMWene som passer kriteriene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Oktober 30, 2006 Share Skrevet Oktober 30, 2006 http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1263435 brodern skal selge denne nå siden det var slik peugeot snakk. og denne tar faktisk merc 2,5 16v 0-100 hahahaha den går så sykt godt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas1 Skrevet Oktober 30, 2006 Share Skrevet Oktober 30, 2006 og denne tar faktisk merc 2,5 16v 0-100 hahahaha den går så sykt godt. Og det som gjør denne så mye raskere enn en annen Peugeot diesel og 0-100 på under 7 sekunder er...? -Eller var det ironisk ment? . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Oktober 30, 2006 Share Skrevet Oktober 30, 2006 he he nei det var faktisk ikke det. det er att denne lader 1,4 bar og går som f.. den er drit rå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Oktober 30, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 30, 2006 Det burde kanskje vært opplyst om i annonsen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Oktober 30, 2006 Share Skrevet Oktober 30, 2006 Det burde kanskje vært opplyst om i annonsen.. mener det var det og tidligere hmmm rart det ikke står. er helt sikker det sto faktisk. kanskje han har stilt den ned Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet November 2, 2006 Share Skrevet November 2, 2006 Det er en '93, og den er ikke strøken, men helt grei. Idioten som hadde den før har flekka med helt feil farge et par plasser. Ser nesten ut som neglelakk et par plasser på taket, og foran i grillen har han brukt noe blått. Ser det heldigvis ikke så godt, men tror ikke jeg orker å ha det slik.Ellers fikk dama pris på 3200,- for delkasko med 60%, mens jeg fikk 1925,- med 50%.. begge er 25 og det var i samme selskap.. Pug`en så grei ut den Gunnar.. Det er bedre med feil lakk enn ingen lakk tross alt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet November 2, 2006 Forfatter Share Skrevet November 2, 2006 Det er bedre med feil lakk enn ingen lakk tross alt.. Vet du hva.. akkurat i dette tilfellet er jeg faktisk usikker på det!! 306en har nemlig galvanisert karosseri, så selv uten lakk skal det ikke ruste. Men når han nå har smurt på det der rælet han har smurt på, f.eks. et sted på taket ser det ut som det er blanding av voks og neglelakk, så må jo vi pusse det helt bort igjen for å få det jevnt og få på riktig farge, og kommer da i samme slengen til å ta galvaniseringen der.. Ellers grei bil. Den har vist seg å være tungstartet kald, så der har'n nok unnlat å informere oss. Slike ting er vanskelig å teste når man kommer langveisfra på en lørdagskveld og bilen allerede er i gang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet November 23, 2006 Share Skrevet November 23, 2006 Søstra mi er ute etter bil i ca samme prisklasse nå. Fortsatt fornøyd med 306'en Gunnar? Ho er ute etter noe opp til 40.000. Har en følelse på at ho er mest begeistret for Poloer, men jeg har blitt spurt om "eksperthjelp", og en del her viser jo til 306 som en bra bil. Har også som tråden her nevnt Ford fiesta, Colt (som vi har som bil nr.2 her selv) og diverse japansk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BDC Skrevet November 23, 2006 Share Skrevet November 23, 2006 honda civic er strålende biler i den prisklassen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet November 23, 2006 Share Skrevet November 23, 2006 ja, har sett litt etter det også. Også sett noen opel corsa. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå