Gå til innhold

Tips til liten jentebil?

Gunnar
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 92
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det er en '93, og den er ikke strøken, men helt grei. Idioten som hadde den før har flekka med helt feil farge et par plasser. Ser nesten ut som neglelakk et par plasser på taket, og foran i grillen har han brukt noe blått. Ser det heldigvis ikke så godt, men tror ikke jeg orker å ha det slik.

Ellers fikk dama pris på 3200,- for delkasko med 60%, mens jeg fikk 1925,- med 50%.. begge er 25 og det var i samme selskap.. :shock:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en '93, og den er ikke strøken, men helt grei. Idioten som hadde den før har flekka med helt feil farge et par plasser. Ser nesten ut som neglelakk et par plasser på taket, og foran i grillen har han brukt noe blått. Ser det heldigvis ikke så godt, men tror ikke jeg orker å ha det slik.

Ellers fikk dama pris på 3200,- for delkasko med 60%, mens jeg fikk 1925,- med 50%.. begge er 25 og det var i samme selskap.. :shock:

Det har de faktisk ikke lov til, siden det er krav om likestilling nå om dagen!

Pen bil ellers da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pug`en så grei ut den Gunnar..

Det er bedre med feil lakk enn ingen lakk tross alt.. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bedre med feil lakk enn ingen lakk tross alt.. :wink:

Vet du hva.. akkurat i dette tilfellet er jeg faktisk usikker på det!!

306en har nemlig galvanisert karosseri, så selv uten lakk skal det ikke ruste. Men når han nå har smurt på det der rælet han har smurt på, f.eks. et sted på taket ser det ut som det er blanding av voks og neglelakk, så må jo vi pusse det helt bort igjen for å få det jevnt og få på riktig farge, og kommer da i samme slengen til å ta galvaniseringen der.. :(

Ellers grei bil. Den har vist seg å være tungstartet kald, så der har'n nok unnlat å informere oss. Slike ting er vanskelig å teste når man kommer langveisfra på en lørdagskveld og bilen allerede er i gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Søstra mi er ute etter bil i ca samme prisklasse nå.

Fortsatt fornøyd med 306'en Gunnar?

Ho er ute etter noe opp til 40.000.

Har en følelse på at ho er mest begeistret for Poloer, men jeg har blitt spurt om "eksperthjelp", og en del her viser jo til 306 som en bra bil. :)

Har også som tråden her nevnt Ford fiesta, Colt (som vi har som bil nr.2 her selv) og diverse japansk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...