Gå til innhold

Henting av nybil/førstebil i morgen!!

Søreng
 Share

Anbefalte innlegg

Hadde bare lyst å si at imorgen skal jeg endelig få hentet min første bil.. Bilen skal hentes i trondheim og kjøres hjem til hundvåg (stavanger) så det blir en liten tur der :)

Bilen er en diamantsvart metallic 92mod 320i coupé som har rulla 220k... Fikk bilen noe billig så slengte på litt ekstra styling der og da som de monterer.. Bilen blir kjøpt/stylet av automote (www.automote.no). For de som vil se på det :)

Blir nok en kjekk liten tur hjem fra trd.h til stavanger. De hadde lagt om til vinterdekk (siden det allerede var blitt litt glatt der oppe :lol:) så 19" felgene som følger med må ligge i baksetet å vente helt til jeg kommer frem til stavanger da de kommer på der.. *glede seg*

Knipser sikkert noen bilder underveis og når jeg har kommet hjem og fått "shinet" gliset litt og poster de her etterpå :P

Hadde tid til overs mens jeg venter på at det skal bli tirsdag, så jeg bare fikk lyst å skrive det her :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 39
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hadde bare lyst å si at imorgen skal jeg endelig få hentet min første bil.. Bilen skal hentes i trondheim og kjøres hjem til hundvåg (stavanger) så det blir en liten tur der :)

Bilen er en diamantsvart metallic 92mod 320i coupé som har rulla 220k... Fikk bilen noe billig så slengte på litt ekstra styling der og da som de monterer.. Bilen blir kjøpt/stylet av automote (www.automote.no). For de som vil se på det :)

Blir nok en kjekk liten tur hjem fra trd.h til stavanger. De hadde lagt om til vinterdekk (siden det allerede var blitt litt glatt der oppe :lol:) så 19" felgene som følger med må ligge i baksetet å vente helt til jeg kommer frem til stavanger da de kommer på der.. *glede seg*

Knipser sikkert noen bilder underveis og når jeg har kommet hjem og fått "shinet" gliset litt og poster de her etterpå :P

Hadde tid til overs mens jeg venter på at det skal bli tirsdag, så jeg bare fikk lyst å skrive det her :P

Kjør fornuftig,ikke dra av veien eller mist sertifikatet på turen :wink:

God tur!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er bilen hentet, kom hjem i går kl 9 på morgenen.. Rimelig trøtt etter trondheim - stavanger non-stop... (et par baconpølser seff, men ikke noen overnatting)..

Bilen gikk som en klokke hele veien og vi klarte å få bilen ned i 0.75 l/mil på hele turen, var fornøyd overraket over det :) Ble ikke tatt i en eneste fotoboks og kjørte igjennom en laserkontroll (kl 02:32 rundt oslo-området) uten å bli tatt :D

Nå venter jeg bare på å få det nye speedometeret (står i ett fra 316i nå, siden det gamle var defekt.. Så nå kan jeg teoretisk dra bilen i 9500rpm ca i følge turtelleren som står i nå... Ligger på ca 4800rpm i 90km/t i 5 gir så ska bli fint med et mer nøyaktig og nytt), eksoslist og m3 skjørt ettersendt.. Slik at jeg kan montere på det :)

Legger ut noen bilder senere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så 19" felgene som følger med må ligge i baksetet å vente helt til jeg kommer frem til stavanger da de kommer på der

Vet ikke om jeg hadde tatt bryet med å lagt om etter hjemkomst ettersom det snart er fare for glatt vei på morgenen her også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så 19" felgene som følger med må ligge i baksetet å vente helt til jeg kommer frem til stavanger da de kommer på der

Vet ikke om jeg hadde tatt bryet med å lagt om etter hjemkomst ettersom det snart er fare for glatt vei på morgenen her også.

Ehh vel, den laveste temperaturen som jeg har målt på Bryne i løpet av de siste 2 uker, er +7 gr. å jeg tviler på at det blir så glatt av det, å det er meldt ca 10-12 gr. en uke fremover. Det er jo helt klart at gutten, har lyst å se å prøve bilen med 19" felgene, når han nettopp har fått den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det 19" smc O som står på den? Viss det er den som sto tilsalgs på autodb?

Det er gamlefelgene til brodern :) Fine de da..

Muligt at Sivert skal bygge en compact til han nå, såg du den da du var der oppe kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer, det var den som var til salgs på auto db.. Kjøpte den av Sivert ja, men var ikke innom verkstedet, henta den i "sentrum" en eller annen plass!

Thomas, har ikke merket någe til frost ennå, kommer nok ikke før i slutten av nov, midten av des kanskje.. tippe eg!

Og tommy, felgene er allerede på nå, ble ganske mye bedre enn 15" alu vinterfelgene :P

Skal få tatt någen bilder snart.. Har isje fått vaska skikkeligt og polert ennå så ennå litt skitten etter 110 mil fra trd.h :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...