Arandal Skrevet Oktober 20, 2006 Share Skrevet Oktober 20, 2006 Ble ikke sierra pick-up laget i Brasil? Eller jeg på bærtur nå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Oktober 20, 2006 Share Skrevet Oktober 20, 2006 Ble ikke sierra pick-up laget i Brasil? Eller jeg på bærtur nå? Du er ikke helt på bærtur... Ford Sierra P100 ble produsert i Argentina og/eller Venezuela, men ikke i Brasil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Oktober 20, 2006 Share Skrevet Oktober 20, 2006 var vel få biler fra usa i Brasil!de cheverolet utgavene vi så, blir vel produsert i Brasil så vidt jeg vet! Det produseres knapt 2,5 millioner biler pr. år i Brasil og flere kjente bilprodusenter bygger biler i Brasil... Chevrolet, Fiat, Ford, Honda, Karmann, Mercedes-Benz, Mitsubishi, Peugeot, Citroën, Renault, Toyota og VW. Husk at Brasil har en økonomi som bare er marginalt mindre enn Italias... et av medlemmene i G8. G8 (tidligere G7) er en koalisjon av de syv ledende industrinasjonene i verden + Russland (USA, Japan, Tyskland, Frankrike, Storbritania, Italia og Canada). Både IMF og Verdensbanken mener imidlertid at Brasil´s økonomi nå er større enn økonomiene i både Russland og Canada.. så mon ikke Brasil snart tar steget opp blandt de rikeste. Brasil´s økonomi er f.eks tre ganger så stor som den kinesiske, men den indiske er igjen dobbelt så stor som den brasilianske... så India burde egentlig også være medlem av G8. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Sunde Skrevet Oktober 20, 2006 Share Skrevet Oktober 20, 2006 Som bussmann så må jeg jo nevne at de har en ganske stor bussfabrikk i Brasil. Busscar hadde for noen år siden en bussproduksjon på 6000 busser i året. Litt forskjell fra vår lille fabrikk som produserer mellom 200 og 240 busser i året Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå