E46Hazey Skrevet Oktober 17, 2006 Share Skrevet Oktober 17, 2006 Noen som vet dette? da snakker jeg om på skikkelig lakkverksted Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anni85 Skrevet Oktober 17, 2006 Share Skrevet Oktober 17, 2006 kommer an på verkstedet. kan variere alt fra 3000 til 6000. fjerner du grill og emblem sjøl sparer du jo litt penger. sjekk litt rundt. jeg fikk det sjøl til 3200. så ta ringerunden! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Oktober 17, 2006 Share Skrevet Oktober 17, 2006 Det er veldig individuelt fra lakkeringsverksted til lakkeringsverksted, men siden du bor i Oslo kan jeg anbefale Aas og Nygård lakk og karosseri på Tveita. Snakk med Lasse, så ordner dere nok noe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan e34 Skrevet Oktober 17, 2006 Share Skrevet Oktober 17, 2006 Rundt 4000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Oktober 17, 2006 Share Skrevet Oktober 17, 2006 For ett panser? det må isåfall være med full sliping evt sparkling og klargjøring.. Dyrt.. Jeg betalte 1000kr for å lakkere frontfanger og grillramme iallefall, klargjorde selv.. For å sammenligne litt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E46Hazey Skrevet Oktober 17, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 17, 2006 Tror det panseret har vært av og må justeres litt i tillegg da det ligger litt lavere en skjermen på ene siden så da blir det sikkert enda dyrere hmmm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå