Gå til innhold

1997 520i Smart kjøp?

PIIIPower
 Share

Anbefalte innlegg

Som emne sier... Har funnet en 1997 5 serie sedan som har gått 250.000km. Er strøken i lakk og interiør.

Er det noe som burde ha vært byttet på denne før jeg kjøpte den og vil det komme noen overaskelser i nærmeste fremtid?

Reg. reim eller kjede?

Som dere sikkert skjønner er dette første gang jeg kjøper en BWM, så vær tålmodige :)

Bilen står sånn til at jeg ikke får sett den før jeg evnt kjøper den, men kan jo be selger sende meg en naf/kna rapport..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel så mange 520i i markedet at det ikke er noen grunn til å velge nederst på stigen, eller noen som er voldsomt langt unna (mht km standen)

Har selv hatt en E39 520ia 97 mod, og den er ikke sprek, men komfortabel, og faktisk, veldig mye bil for pengene, hvis den er riktig utstyrt og holdt er det en god start mht bil og BMW.

Men, jeg ville kanskje spurt deg om å sett på en 99 mod 520 istedet, mer responsiv motor og bunndrag gjør denne mer egnet i en såvidt tung bil.

:wink:

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

alt kommer an på pris :)

Dette er en nr 2 bil (jeg er nk hjemme :) ) så jeg kommer ikke til å legge familie formuen i denne bilen for å si det sånn. Ser at prisene kommer ned mot 80-85.000 ferdig på vei (etter pruting) og det er nok der jeg vil søke.. antispinn og antiskrens er imidlertid krav, og det begrenser jo utvalget noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...