PIIIPower Skrevet Oktober 18, 2006 Share Skrevet Oktober 18, 2006 Som emne sier... Har funnet en 1997 5 serie sedan som har gått 250.000km. Er strøken i lakk og interiør. Er det noe som burde ha vært byttet på denne før jeg kjøpte den og vil det komme noen overaskelser i nærmeste fremtid? Reg. reim eller kjede? Som dere sikkert skjønner er dette første gang jeg kjøper en BWM, så vær tålmodige Bilen står sånn til at jeg ikke får sett den før jeg evnt kjøper den, men kan jo be selger sende meg en naf/kna rapport.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet Oktober 18, 2006 Share Skrevet Oktober 18, 2006 Jeg personlig hadde aldri kjøpt bil usett igjen... Dette har jeg gjort EN gang, og aldri mer! Når det er sagt, så har ikke jeg så mye greie på E39. Men du kan jo ta en titt på www.autopower.se På den siden så ligger det en såkalt "begangnatguide til E39" , og helt nederst på den siden står det en checklist. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet Oktober 18, 2006 Share Skrevet Oktober 18, 2006 Det er vel så mange 520i i markedet at det ikke er noen grunn til å velge nederst på stigen, eller noen som er voldsomt langt unna (mht km standen) Har selv hatt en E39 520ia 97 mod, og den er ikke sprek, men komfortabel, og faktisk, veldig mye bil for pengene, hvis den er riktig utstyrt og holdt er det en god start mht bil og BMW. Men, jeg ville kanskje spurt deg om å sett på en 99 mod 520 istedet, mer responsiv motor og bunndrag gjør denne mer egnet i en såvidt tung bil. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PIIIPower Skrevet Oktober 18, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 18, 2006 alt kommer an på pris Dette er en nr 2 bil (jeg er nk hjemme ) så jeg kommer ikke til å legge familie formuen i denne bilen for å si det sånn. Ser at prisene kommer ned mot 80-85.000 ferdig på vei (etter pruting) og det er nok der jeg vil søke.. antispinn og antiskrens er imidlertid krav, og det begrenser jo utvalget noe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet Oktober 18, 2006 Share Skrevet Oktober 18, 2006 http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=31809 Hva med å se litt på denne? Ser ut som en meget pen bil til 65000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PIIIPower Skrevet Oktober 18, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 18, 2006 joa, men der er automat. Det er ikke det jeg ønsker på denne bilen da det blir litt slappt for min smak.. mangler vel ASR også men takk for forslaget! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå