Gå til innhold

Lurer på å kjøpe en BMW 735i 87-modell

Kai-P.
 Share

Anbefalte innlegg

Dette er vel den første årgangen med E32? Kan jo være litt viktig og høre med folk med samme bil om det har vært noen svakheter som senere har blitt utbedret?

Jeg har lite peiling på 7-serie, men skyter dette inn fordi det gjelder vel generelt alle biler som er av første "årgang"? :?

E32 ble produsert fra og med . 10/1985... altså som 1986 modell. Ergo er den aktuelle bilen andre årgang. Jeg tror forøvrig ikke at modellen hadde alvorlige barnesykdommer. De store motorene (V8 og V12) og automatgearet har noen mindre særegenheter som man skal passe på, men M30B35 motoren og modellens konstruksjon er relativt bombesikre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 40
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Ellers så kan du jo se her -> http://www.autopower.se/begagnatguiden/default.asp Klikk på E32 oppe i kanten :) Denne bilen så meget ryddig og pen ut. Løp og kjøp...

meget intressant lesing det der..gikk gjennom de fleste punktene for ett par dager siden og fant heldigvis ingen feil..med unntak av girkassa..hehe..kan man ikke kjøre bilen så blir det til at man bare skrur og leker med den:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres betryggende ut det jeg hører her, bensinforbruk er vel egentlig ikke noe jeg tenker mest på, kjører en 520i-24V(Vanos) i dag og jeg vil vel ikke si at det er en sparebøsse. Feilene som syns å gå igjen på E32 ser ut til å være de samme som på E34, så ingen overraskelser der, skal ringe Almankaas og høre på bilen,jeg.. Takk for vurderinger, tar gjerne imot flere! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...