Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Dette er vel den første årgangen med E32? Kan jo være litt viktig og høre med folk med samme bil om det har vært noen svakheter som senere har blitt utbedret?

Jeg har lite peiling på 7-serie, men skyter dette inn fordi det gjelder vel generelt alle biler som er av første "årgang"? :?

E32 ble produsert fra og med . 10/1985... altså som 1986 modell. Ergo er den aktuelle bilen andre årgang. Jeg tror forøvrig ikke at modellen hadde alvorlige barnesykdommer. De store motorene (V8 og V12) og automatgearet har noen mindre særegenheter som man skal passe på, men M30B35 motoren og modellens konstruksjon er relativt bombesikre.

• Svar 40
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Skrevet

Eh innbytte?

Viss du har den bilen som stå i avataren din så er vel den verdt mer enn 30 000...

Tviler vel uansett på att bilsjappa tar innbytte på en bil i den prisklasse.

Skrevet

E32 ble produsert fra og med . 10/1985... altså som 1986 modell. Ergo er den aktuelle bilen andre årgang. .

har nå bare sett 1987 modeller til salgs..både her og sverige...hmmm..

Skrevet

Det høres betryggende ut det jeg hører her, bensinforbruk er vel egentlig ikke noe jeg tenker mest på, kjører en 520i-24V(Vanos) i dag og jeg vil vel ikke si at det er en sparebøsse. Feilene som syns å gå igjen på E32 ser ut til å være de samme som på E34, så ingen overraskelser der, skal ringe Almankaas og høre på bilen,jeg.. Takk for vurderinger, tar gjerne imot flere! :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...