Kai-P. Skrevet Oktober 18, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 18, 2006 Er nok det, ja.. Får se hvor mye jeg får for min bil først! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Oktober 18, 2006 Share Skrevet Oktober 18, 2006 har nå bare sett 1987 modeller til salgs..både her og sverige...hmmm.. Jeg vet ikke hva du har sett eller ikke sett, men modellen ble inntrodusert i August 1986 i Tyskland... BMW produserte imidlertid iht. ETK modellen fom. Oktober 1985. De siste 7 sifrene i bilens VIN-nummer avslører når bilen er bygget. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 18, 2006 Share Skrevet Oktober 18, 2006 finn en annonse som det står 1985 på da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Oktober 18, 2006 Share Skrevet Oktober 18, 2006 finn en annonse som det står 1985 på da... Du skjønner åpenbart ikke poenget... ... BMW hadde allerede produsert E32 i nesten et år før den ble inntrodusert på det tyske markedet i august måned 1986 (les: produksjonstart 10/1985). BMW skifter modellår i september... ergo finnes ikke modellen som 1985 modell. Den kan imidlertid allikevel være produsert i 1985... og derfor er det interessant å kikke litt på de 7 siste sifrene i VIN-nummeret. Min BMW er f.eks produsert 11/2002 og den er derfor en 2003 modell. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 18, 2006 Share Skrevet Oktober 18, 2006 tidligste jeg fant var vel 8/86...hmm.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 18, 2006 Share Skrevet Oktober 18, 2006 hva er visten med å produsere den ett før den selges? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Oktober 18, 2006 Share Skrevet Oktober 18, 2006 tidligste jeg fant var vel 8/86...hmm.. Så er vi i det minste enige om at modellen finnes som 1986 modell... ... den kan imidlertid stadig være produsert i november 1985. Biler som produseres hos BMW nå i oktober måned 2006 selges som 2007 modeller. På enkelte modeller er det ca. 6 måneders leveringstid og med litt alminnelig byråkrati blir bilene først innregistrert i Norge i mars/april 2007. Det er datoen som står i vognkortet, men bilen er allikevel produsert i oktober måned 2006. Dette behøver naturligvis ikke ha en praktisk betydning, men når modellen er helt ny... som den var i eksempelet med E32... er det gode grunner til å tro at BMW løpende foretar justeringer som kan ha betydning for den tekniske kvaliteten. Hva er poenget med å ha et lager når du f.eks selger bildekk ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonass Skrevet Oktober 18, 2006 Share Skrevet Oktober 18, 2006 Pass på rust på disse bilene. kjøpte en gang en slik og den var opprustet totalt under!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M6 Bjørn Skrevet Oktober 18, 2006 Share Skrevet Oktober 18, 2006 E32 er generelt lite plaget med rust bare så det er sagt... Hadde en 87 mod en gang og det eneste jeg fant på den var litt på hjulbuen bak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonass Skrevet Oktober 18, 2006 Share Skrevet Oktober 18, 2006 Var nok sikkert bare uheldig med min da, men det var skikkeli ille! Farlig mye rust fakisk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Oktober 18, 2006 Share Skrevet Oktober 18, 2006 E32 er en nydelig bil, og den er veldig godt å kjøre. Kan ikke forveksles med en ny moderne bil mht design, men det er fremdeles en veldig vakker bil. Min erfaring med E32 og M30B35 motoren er at den bruker MYE bensin, men det er bare intrykket jeg sitter med. på langkjøring er det ikke ille, men bykjøring når man er tung på labben.... da drikker den mye. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå