xhale Skrevet Oktober 18, 2006 Share Skrevet Oktober 18, 2006 hei har ett problem med min forsterker, den kutter hvis jeg prøver og skru opp.. har 2 stk 12" og 5f kondensator. forsterkeren er på 5*1500w kan noen hjeøpe meg begynner og bli irritert på anlegget nå he he Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
elementz Skrevet Oktober 18, 2006 Share Skrevet Oktober 18, 2006 Still på gain? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xhale Skrevet Oktober 18, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 18, 2006 har prøvd det den kutter når den kommer til samme "bass kraften" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet Oktober 18, 2006 Share Skrevet Oktober 18, 2006 det kan være en overledning! Mest sansynelig er det det. Ellers kan det være at noen kabler er innpå eller for tett innpå hverandre.. Da kutter forsterkeren og går i dvale og da må du skru av og på tenningen for at det skal funke igjen sikkert. hadde det samme med den ene forsterkeren min en gang, da ryddet jeg opp i alle kabler og etter det har det funket utmerket.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet Oktober 18, 2006 Share Skrevet Oktober 18, 2006 Hmm forsterkern bruker vanligvis ikke kutte (overstyres) når den er stor og kraftig nok for elementene! Hvilken forsterker er det du har som er på 5x1500w??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xhale Skrevet Oktober 18, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 18, 2006 er nok ett billigmerke (us carwor), men som det står over så må jeg bare skru spilleren av og på ikke tenningen.. det med at kablene er for tett tror jeg ikke de ligger jo inne sine koblinger på forsterkeren, og de er det jo plastikk rundt hele. har begynt og lure på om jeg rett og slett har for lite batteri.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
piggens Skrevet Oktober 18, 2006 Share Skrevet Oktober 18, 2006 hvor mange ohm kjører du på da med de 2 subbene?..hvor mange amp er batteriet ditt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Oktober 18, 2006 Share Skrevet Oktober 18, 2006 Høres ut som forsterkeren ikke får nok strøm. Hvor tykk strømkabel bruker du? Kan og være for dårlig jording. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
piggens Skrevet Oktober 18, 2006 Share Skrevet Oktober 18, 2006 jepp enig der.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet Oktober 18, 2006 Share Skrevet Oktober 18, 2006 Høres ut som forsterkeren ikke får nok strøm. Hvor tykk strømkabel bruker du?Kan og være for dårlig jording. Støtter den saken, mener å hatt samme problemet selv, det viktigste innen bilstereo e jording! Av og til brukte jeg dobbeljording Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xhale Skrevet Oktober 18, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 18, 2006 jord kabelen er 1,1cm2 samme med strøm kabel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esben86 Skrevet Oktober 18, 2006 Share Skrevet Oktober 18, 2006 har hatt samme problemet. det som var med min bil var at signalkablene kom i klem bak cdspilleren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Oktober 18, 2006 Share Skrevet Oktober 18, 2006 Har du kjøpt denne forsterkeren på netthandelen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odland318is Skrevet Oktober 18, 2006 Share Skrevet Oktober 18, 2006 Denne forsterkeren har 4x250W og 1x500W. Men det er vel max peak total nominell effekt og ikke RMS akkurat. Hadde ikke gått for en slik men... 1,1 cm2 strømkabel høres lite ut. Husker ikke hva dimensjonen min er, men for å ta et eksempel kan jeg vel si litt smalere enn en vanlig sprit-tusj. 2,5 cm2 TROR jeg. Må nok mate den med litt mer strøm er jeg redd... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kripower Skrevet Oktober 18, 2006 Share Skrevet Oktober 18, 2006 Prøv å jord en ny plass du...Kan være lurt å prøve med en dobbeltjording som Patrick B mente. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå