esben86 Skrevet Oktober 18, 2006 Share Skrevet Oktober 18, 2006 lurte på om det var noen som har et bilde som viser meg noen ideer om hvordan jeg skal montere et komponentsett i bakdørene på min E34 uten at dette kommer i veien for vinduene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Oktober 18, 2006 Share Skrevet Oktober 18, 2006 Hvorfor skal du ha det der? Har du ører i beina? Da må du nok bygge ut endel skal du få plassert det der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esben86 Skrevet Oktober 18, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 18, 2006 er egentlig får å få lyd i hele bilen. unødvendig? har 2 infinity 12`subber i bagasjen og 4 pioneer 6x9tommere i hattehylla men må ha litt lyd lengre frem i bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Oktober 19, 2006 Share Skrevet Oktober 19, 2006 Ja, det vil jeg si er unødvendig.. Har du orginalt forran? Da har du jo ikke byttet det viktigste enda. Ordentlig frontsett er jo det som er tingen. Er en grund til at øra dine er vendt fremover. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esben86 Skrevet Oktober 20, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 20, 2006 hehe ja er vel sandt. har du noen tips på frontsett? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esben86 Skrevet Oktober 21, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 21, 2006 ingen som har tips til frontsett? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Oktober 21, 2006 Share Skrevet Oktober 21, 2006 Prisklasse? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esben86 Skrevet Oktober 21, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 21, 2006 egentlig ett fett. skal spille godt og så ser jeg helst at det ikke blir så jævlig med ombygging Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Oktober 21, 2006 Share Skrevet Oktober 21, 2006 Og et annet vesentlig poen: Skal du ha det rett på spilleren eller på en ekstern forsterker? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esben86 Skrevet Oktober 21, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 21, 2006 skal nok ha extern forsterker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Oktober 22, 2006 Share Skrevet Oktober 22, 2006 Da synes jeg du skal lage om dørsidene på samme måte som jeg har gjort her. Det tar ikke så lang tid. Med det samme vil jeg anbefale deg å kjøpe ett 6.5" sett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esben86 Skrevet Oktober 22, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 22, 2006 hmm tja er jo en mulighet. er focalsettet noe å satse på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw520 Skrevet Oktober 30, 2006 Share Skrevet Oktober 30, 2006 hmm tja er jo en mulighet. er focalsettet noe å satse på? focal er noe av d beste for dine ører d.absolutt å ANBEFALE ja mange typer å prisklasse på focal, alt fra ca 12-1300kr til ca 20-22000kr. ta å tott innom iceaudio.no du Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå