Gå til innhold

BMW e36 coupe gjøres litt med, NYE BILDER 19.10


andreas87
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 36
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ingenting er som gleden av å skape sin egen "look", ha bilen som en hobby og oppgradere etterhvert som en kan. Å lage sitt "eget" spesielle bilbygg- priceless! :D

Det er jeg enig i, kult med noe eget.

Men de "unike" bygde bilene er ofte ekstreme også, finns mange M3 look ikke sant.

Vet ikke helt hva jeg prøvde å si her, men jeg skjønner tanken din, men nå har jo du 328 også da hehe...

:wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig hvor mye det byttet hadde å si :) Det ble pent!

Jo takk takk, burde kjøpe det av Tage her på forumet, de han selger er orginale og passer som hånd i hanske og ikke veldig dyrt i forhold til gs og sånt. Tar også bare en time med middagpause og røykpauser :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stå på dette kan bli bra, men fortell hva slags Coupe du har :) ser ut som en 316i som gikk i Moss det der. er det den?

hva skal man med 328i Coupe egentlig??? først må man jo ha råd til å kjøpe en uten å ta lån, så må man jo ha råd til å oppgradere den også ;) hehe.. er ikke alltid motorstørrelsen teller.. på banen ja, men på offentlig vei så er det mye pes med stor motor.. har hatt alt fra 90 til 300 hk BMW'r ... nå er jeg lykkelig med en 105 hk'r ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stå på dette kan bli bra, men fortell hva slags Coupe du har :) ser ut som en 316i som gikk i Moss det der. er det den?

hva skal man med 328i Coupe egentlig??? først må man jo ha råd til å kjøpe en uten å ta lån, så må man jo ha råd til å oppgradere den også ;) hehe.. er ikke alltid motorstørrelsen teller.. på banen ja, men på offentlig vei så er det mye pes med stor motor.. har hatt alt fra 90 til 300 hk BMW'r ... nå er jeg lykkelig med en 105 hk'r ;)

Bra sagt! Det er en is som jeg har sagt tidligere :) kanskje ikke så lett og se, bilen min går for tiden ikke på veien p.g.a. sivilbil, men den har gått i larvik før det... :P

Som sagt, man stayler ikke bilen sin for og markere at den er sprek, man styler den fordi man vil ha en bil etter din mening, for at du vil at den skal se kul ut! =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvor mye kostet bilen din? tror jeg skulle kjøpe denne eller en lignende en gang. lå på finn.no til en meget hyggelig pris.

Tviler, bilen lå ikke på finn, hvor mye var den hyggelige prisen da?

tror det var 47k, bilen stod med forhandler og var gått under 200000km :shock:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jepp akkurat den. men nok OT.

angåande infinity stylingen, skal du ha på skjermbreddere? fikk litt lyst å kopiere noe av det du gjør nå,bare at jeg car compact da

Det med de breddere sitter jeg og tenker på hele tida egentlig, om jeg skal eller ikke, har ikke mista lappen så lenge lissom så vet ikke... det får jeg nesten tenke litt mere på...! =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...