Gå til innhold

BMW e36 coupe gjøres litt med, NYE BILDER 19.10


andreas87
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg har en brilliantrød e36coupe som jeg skal gjøre litt med siden jeg har blitt nedgradert til fotgjenger av blåkledde indianere. I dag henta jeg noen små deler på posten som jeg har kjøpt av "Tage" her på forumet. Har også vært på diagnosetest og ekosos test, som gikk utenklig bra, ingen feil på feilsøking og perfekt eksostest, db test er jo en test for seg selv :D

Skal også bestille deler som:

Facelift grillramme

Nye baklykter (m-lyktene mine er altså til salgs)

Bakrutespoiler

M-speil fra schmiedmann

Forsterket clutch skal jeg smelle inn

Nye øyelokk

M lister

M innstegslister

M girkule med lys

M matter, også i bagasjen

Ny frontrute

Toning av rutene

Pioneer dvdspiller med med lift off skjerm (grunnen til pioneer er at jeg får veldig bra rabattavtale gjennom jobben)

Jeg skal også ha rieger infinity 1 stylinga, men har ikke akkurat bruk for og stresse med det nå med tanke på at vinteren er på vei.

Husker ikke mere i farta men kommer sikkert på mer senere... :P

Dette henta jeg i posten i dag

18102006179me2.jpg

Sånn ble emblemene

18102006180ku3.jpg

Bilder av resten av de delene jeg har ovenfor som er montert på bil kommer i morra. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 36
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ser lovende ut det her:) Legg ut bilder så fort du får montert noe på handlelista de! Hvilken utvage har du foresten, 320?

Det skal være like manger hester i hvertfall, men det er en is. men har planer om no kammer og sånt senere, men jeg er sånn at hvis jeg kjøper meg kammer så skal jeg ha chip også skal jeg plane topp også holder jeg på sånn, og da blir det fort dyrt, hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, ja det koster å være kar!

Mye skulle du hatt for m-lyktene dine? Hvit/rød ikkesant?

Ja det koster, det koster veldig, nei jeg har ikke veldig lyst til og selge de under 1000,- sånn at jeg ikke må legge til veldig mye for de nye jeg skal ha. Hvit/rød ja, hadde en tråd her om de, men den bare forsvant. :S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte BMW emblemer av "Tage" jeg og.

Men vippa du de orginale ut med ett skrujern?

Og må de nye limes på? eller klikkes de bare på?

Jeg tok en tynn flattrekker og en tykk, og brukte klut som underlag for og ikke skade lakken, og bare vippa de ut ja, bare klipsa på de nye igjen, ikke no lim eller no sånt... =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare en tanke, det er mange slike tråder, noen bra og noen ikke fullts så vellykkede.

Poenget mitt da, hva med å putte alle de kr du bruker på en gammel is, putt de heller inn i en 328 f.eks...

Man snakker om å trimme og greier, mye billigre å kjøpe en orginal 328 da vel?!?

:roll:

Tro meg, jeg har brukt ti tusener på biler selv, fra å være orginale, til koste på de felger blinkere og det meste.

Hvorfor ikke kjøpe en 328 med en gang og kose seg med det?!?

:roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sier han som kjører en 1.8L selv, neida men skjønner pointet ditt, saken er det at jeg fikk bilen min ganske billig, og hvis jeg bruker, ja si 30000tusen på bilen da, så hadde jeg fortsatt ikke hatt råd til en 328. Man finner vel ikke en 328 som er i god stand til under 100000 laken!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sier han som kjører en 1.8L selv, neida men skjønner pointet ditt, saken er det at jeg fikk bilen min ganske billig, og hvis jeg bruker, ja si 30000tusen på bilen da, så hadde jeg fortsatt ikke hatt råd til en 328. Man finner vel ikke en 328 som er i god stand til under 100000 laken!

Hehe, men det er den første og siste 4 sylinder BMW jeg har også!

8)

Btw, det er en 2.0l, uten at det hjelper noe særlig :?

Jeg tror nok den ekstra "investeringen" er verdt det i lengden.

Jeg sier det pga jeg tror ikke de moodsa du skal gjøre med din is forsvarer investeringen din.

Derimot, bruker du litt ekstra spenn på en 328, så kan det kanskje forsvares (les go'lyd!!!)

Som sagt, bare et lite poeng.

Min erfaring nemlig denne... kjøp "billig, koste på denne, er dyrere enn å kjøpe "dyrt" og kose seg med denne.

:wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingenting er som gleden av å skape sin egen "look", ha bilen som en hobby og oppgradere etterhvert som en kan. Å lage sitt "eget" spesielle bilbygg- priceless! :D

Helt enig! Blir som en liten unge på julaften når en ny del kommer i posten! Da er det bare å rive opp pakka og sette ting på:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...