Gå til innhold

BMW e36 coupe gjøres litt med, NYE BILDER 19.10


andreas87
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 36
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ble veldig fint med det pedalsettet, og tror det blir bra når prosjektet ditt er ferdig. Kjøpte akkurat det pedalsettet der jeg og av TAGE her på forumet. Fikk det 3dager etterpå... Veldig fornøyd! Det er fint det er flere som har litt oppdateringer på gang mens de er fotjengere, hehe, da er vi flere hvertfall. Faens sivilpurk. Men er ikke så lenge igjen for meg nå da, 1,5 månde...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye tror du at du kommer til å koste på bilen? Alt i alt...

Ahh! Vet ikke om jeg tør og tenke på det, jeg har blitt så glad i bilen min vettu så ser det som en god invistering på og kjøpe ting til den, samma om det er en 316 eller en 328. Fordi det er vel ikke bare jeg her som har blitt glad i bilen sin? =)

Utrolig pent med nytt pedalsett :D Tror netsen jeg skal investere i et slikt selv...det er som nevnt tidligere, de små detaljene som teller :wink:

Ja sant det!

hvor var det du kjøpte pedalsettet?

Av Tage her på forumet, sen en pm til han og han svarer deg med ett stort smil, du bør heller ikke tenke på at du kanskje ikke har fått delene når du drar kortet, har ikke hørt at noen har hatt sånne problemer med han... Er og anbefale =)

Ble veldig fint med det pedalsettet, og tror det blir bra når prosjektet ditt er ferdig. Kjøpte akkurat det pedalsettet der jeg og av TAGE her på forumet. Fikk det 3dager etterpå... Veldig fornøyd! Det er fint det er flere som har litt oppdateringer på gang mens de er fotjengere, hehe, da er vi flere hvertfall. Faens sivilpurk. Men er ikke så lenge igjen for meg nå da, 1,5 månde...

Ja jeg får min i desember, så har litt dårlig tid med tanke på at jeg jobber mye også... :P men lykke til med din bil, kommer til og bli perfekt i dine øyne... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...