CrZyWiz Skrevet Oktober 18, 2006 Share Skrevet Oktober 18, 2006 Nå i disse dager som det begynner å bli kaldere ute er det fint med ute temp måler i bilen. Men på min viser det -37 grader, noe som tyder på brudd på kabel eller ødelagt føler. så jeg har begynnt å feilsøke litt, men bak det dekselet i fangern der tempfølern skal stå er det ingen føler. Så tror jeg må begynne i andre enden. Hvor er det ledningen til temp føler kommer igjennom "torpedoveggen" og hvor skal den gå i motorrommet? Så merker jeg en liten vibrasjon mellom 90 og 100km\t, merkes best på helt fin asfalt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morbus Skrevet Oktober 19, 2006 Share Skrevet Oktober 19, 2006 Har temp`n fungert tidligere? Det er ikke sikkert at du har noen føler tilkoblet.. Hvis noen har vært i grøfta med bilen så er det fort gjort å rive av føleren. Vibrasjoner kan være kasterstags foringer, eller ubalanse i dekkene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet Oktober 19, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 19, 2006 Som sagt, den har ikke fungert tidligere, så jeg vet ikke hvor føleren er, derfor må jeg begynne i andre "enden" og feilsøke, altsa fra komputeren og framover i bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
goks Skrevet Desember 3, 2006 Share Skrevet Desember 3, 2006 Tempføleren har ikkje vore der sidan før 2002 iallefall. Regner med at ei av dei ledningane som ligg lause/oppkveila i motorrommet skal på den følaren. Fremdeles nøgd med bilen? Fekk du tilbodet mit ang felgar? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet Desember 4, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 4, 2006 Heisann! Jeg har funnet ledningen, og byttet føleren, men fungerer fortsatt ikke, så må enten være brudd på ledning eller ikke koblet til bakpå selve komputeren kansje? Hvor går kabelen fra komputeren og igjennom torpedoen? Geir: Joda, har tenkt på det, å kan forsåvidt være intressant det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå