Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Kor får ein kjøpt gps sporingssystem? Kan eg få spora den via telefonen min da kanskje?

Drømmer du om litt action som Oberinspektor Stephan "Hylland" Derrick ? ... :lol:

Heiter han Stephan Hylland???

• 3 weeks later...
  • Svar 78
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
mye skader? noen anelse om hvem som tok den?

Noen skader i form av riper og en mindre bulk+ødelagte låser og litt andre småting.

Hvem som tok den er politiets sak :wink: Fingeravtrykk er tatt!

Skrevet

kjempebra!!!!! :D trodde den bilen hadde endt sine dager i no hasardkjøring i no ymse land jeg! håper jævlen som tok den blir tatt og får seg en gooood straff i form av tortur eller no! kanskje man skql kidnappe dama hans,bryte opp låsene hennes, voldta hun og gi hun noen bulker og riper og?? forbanna sadister!! :evil:

Skrevet
kjempebra!!!!! :D trodde den bilen hadde endt sine dager i no hasardkjøring i no ymse land jeg! håper jævlen som tok den blir tatt og får seg en gooood straff i form av tortur eller no! kanskje man skql kidnappe dama hans,bryte opp låsene hennes, voldta hun og gi hun noen bulker og riper og?? forbanna sadister!! :evil:

Dama hans har da ikke gjort no galt annet enn å være med en idiot :roll:

Godt å høre at bilen ble gjenfunnet. Vi trenger alle M3ene vi har i norge!

Skrevet

Godt å høre at bilen din har kommet til rette igjen. Får bare håpe den ikke har fått noen indre skader den tida den har vært borte. På tide å innføre skuddpremie på slike kjeltringer. Får håpe de får tatt de.

Hvordan og hvem fant igjen bilen da?

Skrevet

jeg dro paraleller til m3"n da, som antakeligvis er "dama" hans :roll:

Skrevet

jeg dro paraleller til m3"n da, som antakeligvis er "dama" hans :roll:

Okey :P:lol:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...