Hylland Skrevet Oktober 24, 2006 Share Skrevet Oktober 24, 2006 Kor får ein kjøpt gps sporingssystem? Kan eg få spora den via telefonen min da kanskje? Drømmer du om litt action som Oberinspektor Stephan "Hylland" Derrick ? ... Heiter han Stephan Hylland??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JE Motorsport Skrevet November 8, 2006 Forfatter Share Skrevet November 8, 2006 GODE nyheter: Vectra´n ble funnet i Göteborg på lørdag og i dag ble M3´n funnet på Furuset. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwe-21 Skrevet November 8, 2006 Share Skrevet November 8, 2006 hvor på furuset? mye skader? noen anelse om hvem som tok den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
compact Skrevet November 8, 2006 Share Skrevet November 8, 2006 godt å høre at du har fått tilbake bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet November 8, 2006 Share Skrevet November 8, 2006 Håper den er i god stand! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JE Motorsport Skrevet November 8, 2006 Forfatter Share Skrevet November 8, 2006 mye skader? noen anelse om hvem som tok den? Noen skader i form av riper og en mindre bulk+ødelagte låser og litt andre småting. Hvem som tok den er politiets sak Fingeravtrykk er tatt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet November 8, 2006 Share Skrevet November 8, 2006 kjempebra!!!!! trodde den bilen hadde endt sine dager i no hasardkjøring i no ymse land jeg! håper jævlen som tok den blir tatt og får seg en gooood straff i form av tortur eller no! kanskje man skql kidnappe dama hans,bryte opp låsene hennes, voldta hun og gi hun noen bulker og riper og?? forbanna sadister!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet November 9, 2006 Share Skrevet November 9, 2006 Suverent! Fint at bilen kom til rette, og at den ikke har endt som slakt eller sendt til utlandet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard ///M3 Skrevet November 9, 2006 Share Skrevet November 9, 2006 Gode nyheter! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet November 9, 2006 Share Skrevet November 9, 2006 kjempebra!!!!! trodde den bilen hadde endt sine dager i no hasardkjøring i no ymse land jeg! håper jævlen som tok den blir tatt og får seg en gooood straff i form av tortur eller no! kanskje man skql kidnappe dama hans,bryte opp låsene hennes, voldta hun og gi hun noen bulker og riper og?? forbanna sadister!! Dama hans har da ikke gjort no galt annet enn å være med en idiot Godt å høre at bilen ble gjenfunnet. Vi trenger alle M3ene vi har i norge! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Platepratar Skrevet November 9, 2006 Share Skrevet November 9, 2006 Godt å høre at bilen din har kommet til rette igjen. Får bare håpe den ikke har fått noen indre skader den tida den har vært borte. På tide å innføre skuddpremie på slike kjeltringer. Får håpe de får tatt de. Hvordan og hvem fant igjen bilen da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JE Motorsport Skrevet November 9, 2006 Forfatter Share Skrevet November 9, 2006 Er ikke min bil Men en kammerat av meg som eier den. Ble funnet på en parkeringsplass Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet November 11, 2006 Share Skrevet November 11, 2006 kjempebra!!!!! trodde den bilen hadde endt sine dager i no hasardkjøring i no ymse land jeg! håper jævlen som tok den blir tatt og får seg en gooood straff i form av tortur eller no! kanskje man skql kidnappe dama hans,bryte opp låsene hennes, voldta hun og gi hun noen bulker og riper og?? forbanna sadister!! Dama hans har da ikke gjort no galt annet enn å være med en idiot jeg dro paraleller til m3"n da, som antakeligvis er "dama" hans Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet November 12, 2006 Share Skrevet November 12, 2006 kjempebra!!!!! trodde den bilen hadde endt sine dager i no hasardkjøring i no ymse land jeg! håper jævlen som tok den blir tatt og får seg en gooood straff i form av tortur eller no! kanskje man skql kidnappe dama hans,bryte opp låsene hennes, voldta hun og gi hun noen bulker og riper og?? forbanna sadister!! Dama hans har da ikke gjort no galt annet enn å være med en idiot jeg dro paraleller til m3"n da, som antakeligvis er "dama" hans Okey Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hendo Skrevet November 12, 2006 Share Skrevet November 12, 2006 Kan begynne med samme politikk som hos sharif's dekksenter.... "Tyveri blir IKKE politianmeldt ... men saken blir tatt i egne hender" ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå