Gå til innhold

ETTERLYSNING:E36 M3 stjålet på Skedsmo.GJENFUNNET!

JE Motorsport
 Share

Anbefalte innlegg

• 3 weeks later...
  • Svar 78
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

kjempebra!!!!! :D trodde den bilen hadde endt sine dager i no hasardkjøring i no ymse land jeg! håper jævlen som tok den blir tatt og får seg en gooood straff i form av tortur eller no! kanskje man skql kidnappe dama hans,bryte opp låsene hennes, voldta hun og gi hun noen bulker og riper og?? forbanna sadister!! :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjempebra!!!!! :D trodde den bilen hadde endt sine dager i no hasardkjøring i no ymse land jeg! håper jævlen som tok den blir tatt og får seg en gooood straff i form av tortur eller no! kanskje man skql kidnappe dama hans,bryte opp låsene hennes, voldta hun og gi hun noen bulker og riper og?? forbanna sadister!! :evil:

Dama hans har da ikke gjort no galt annet enn å være med en idiot :roll:

Godt å høre at bilen ble gjenfunnet. Vi trenger alle M3ene vi har i norge!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg dro paraleller til m3"n da, som antakeligvis er "dama" hans :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg dro paraleller til m3"n da, som antakeligvis er "dama" hans :roll:

Okey :P:lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...