Gå til innhold

Hva er det med folk som legger seg i baken min?

haddis
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 86
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

er det en idoet som ligger så langt oppi bakfangeren din bare napper du i brekke da....er vel ikke bremse lys på brekke.da er det jo han bak si skyld da...gjør sikkert ikke det fler ganger da:) :P:D

Og du ender opp med bulka bil! Er vel lite vits i det kun for å få fram at han er for nærme? :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er det en idoet som ligger så langt oppi bakfangeren din bare napper du i brekke da....er vel ikke bremse lys på brekke.da er det jo han bak si skyld da...gjør sikkert ikke det fler ganger da:) :P:D
ser jo bremse spora fordet da... tror du folk skifter kjøre stil av å små bulke litt en gang eller
Lenke til kommentar
Del på andre sider

skjønner hvor du vil, men for de som har innsett situasjonen som er dagens tilfelle i trafikken, så skjønner de at det aldri kommer til å skje at ALLE kjører som folk! det er som å tru at det en gang vil bli slutt på all kriminalitet...

helt enig med deg i at det er irritabelt, men personlig gjør jeg mitt beste for at situasjonen ikke skal bli verre og det synes jeg du og skal begynne med og!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skjønner hvor du vil, men for de som har innsett situasjonen som er dagens tilfelle i trafikken, så skjønner de at det aldri kommer til å skje at ALLE kjører som folk! det er som å tru at det en gang vil bli slutt på all kriminalitet...

helt enig med deg i at det er irritabelt, men personlig gjør jeg mitt beste for at situasjonen ikke skal bli verre og det synes jeg du og skal begynne med og!

syns ikke man skal gjøre det noe verre jeg heller! prøver på det jeg også, men etter at noen ikke skjønner hintet vis man blinker på de i venstre feltet på motorveien og de ikke flytter seg eller har liggi bak de i 10 under grensa i 10 min, blir jeg bare fly forbanna rett og slett... så jeg er åpen for andre forslag???? jeg håper jo at noen skjønner hintet etter hvert da, at de skaper farlige situasjoner ved å kjøre sånn
Lenke til kommentar
Del på andre sider

joda, du har helt rett i at det er forbanna irritabelt å ligge bak folk som kjører sakte i venstre felt, men dog! men du verden hvor morsomt det er å kjøre forbi de i høyre felt dersom forholdene ligger tilrette for at det er mulig;)

men min mening er at din reaksjon er stikk motsatt av det som er riktig! finnes sikkert bedre forslag enn mine, og jeg blir og bekymret når jeg tenker på hva som skjer den dagen det er et utrykningskjøretøy som plutselig prøver å komme forbi! i det tilfellet syns jeg og faktisk at din måte å handle ikke ville være så rapa gæ'ærnt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er riktig at det ikke er ulovlig å kjøre 10 under fartsgrensen, men det heter også at man ikke skal være til hinder for andre, derfor bør man slippe folk forbi i en slik situasjon.

Ja... det er korrekt. Vi har alle både ansvar og plikter når vi ferdes i trafikken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

joda, du har helt rett i at det er forbanna irritabelt å ligge bak folk som kjører sakte i venstre felt, men dog! men du verden hvor morsomt det er å kjøre forbi de i høyre felt dersom forholdene ligger tilrette for at det er mulig;)

men min mening er at din reaksjon er stikk motsatt av det som er riktig! finnes sikkert bedre forslag enn mine, og jeg blir og bekymret når jeg tenker på hva som skjer den dagen det er et utrykningskjøretøy som plutselig prøver å komme forbi! i det tilfellet syns jeg og faktisk at din måte å handle ikke ville være så rapa gæ'ærnt!

skulle fått prikk på førerkortet for å kjøre for sakte eller for å ikke følge med i spilene og sånt, så hadde man blitt kvitt farlige gamlinger og noen kvinfolk en gang for alle. møtte en dame i avkjøringa på motorveien her om dagen :lol:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

vet ikke helt hva jeg skal si til det der... trur egentlig at da ville det oppstått MANGE livsfarlige situasjoner for de som ikke har gjort det til en vane... plutselig er konsetrasjoen på speilene og ikke veien/trafikken. kan ikke si jeg veit hvordan det ville blitt, men jeg ville stemt nei for et evnt. lovsforslag som det! så mange er det ikke av de som ikke ser i speilet at jeg trur det ville blitt bedre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Testa ein ny taktikk når eg var på veg tilbake til Bergen i dag. Når bilen bak lagg alt for nært, bremsa eg ned i 30/40 km/t og lagg der til han flytta seg fra reva mi. Og kom han for nært igjen gjorde eg det samme.. Etter tre sånne rolige nedbremsinger tok han hintet og lagg pent og ryddig bak meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...