Viko Skrevet Oktober 20, 2006 Share Skrevet Oktober 20, 2006 Gleder meg til å følge dette prosjektet +1 Vet det er en i Porsgrunn som putter inn V10 motoren fra M5 inn i en liten 1 serie - hehe.. +1 Er vel SS det er snakk om her, V10 og 1serie. Men Hartge var først Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard ///M3 Skrevet Oktober 20, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 20, 2006 V10 i en 1 serie... Tipper det blir arti bil også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RWDF Skrevet Oktober 20, 2006 Share Skrevet Oktober 20, 2006 Men Hartge var først Hartge H1: Tok visst feil, gitt. H50 er 3er'n. H1 er 1er med V8 og 450 gamp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Oktober 20, 2006 Share Skrevet Oktober 20, 2006 Dette ser dyrt ut! Men all respekt til den som gjennomfører det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_E34 Skrevet Oktober 20, 2006 Share Skrevet Oktober 20, 2006 Sikle, sikle, sier ikke mer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet Oktober 20, 2006 Share Skrevet Oktober 20, 2006 eieren skal vel betale ca 500000 i avgifter på den som SS bygger...så kommer vel en betydelig byggekostnad i tilegg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jani Skrevet Oktober 20, 2006 Share Skrevet Oktober 20, 2006 den var jo deilig da!!! lilla er fin det da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gkjernaas Skrevet Oktober 20, 2006 Share Skrevet Oktober 20, 2006 hartge putta inn en modifisert e39 M5 motor i sin 1-serie, om jeg ikke tar helt feil! Har jo flere morsomme filmer av bilene de lager på sin hjemmeside! NB! Sinnsjukt schwææære bremseskiver på den 1-serien! Fyller ut 19" hartge felger! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet Oktober 21, 2006 Share Skrevet Oktober 21, 2006 Jeg ser for med S85 og twinturbo jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet Oktober 21, 2006 Share Skrevet Oktober 21, 2006 Jeg ser for med S85 og twinturbo jeg.. Det kan bli virkelig sykt!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E-30 big Skrevet Oktober 21, 2006 Share Skrevet Oktober 21, 2006 hartge putta inn en modifisert e39 M5 motor i sin 1-serie, om jeg ikke tar helt feil! Har jo flere morsomme filmer av bilene de lager på sin hjemmeside!NB! Sinnsjukt schwææære bremseskiver på den 1-serien! Fyller ut 19" hartge felger! Trenger vel ikke så store bremser på den myggen lett bil med middels sprek motor... M5 motoren er jammen meg en oppskrytt motor,selv i Hartge verson... zzzzzzzz.... gjelder vel alle M motorene men.. nei jammen meg bra BMW innså det var turbo som var tingen igjen.. det BLIR jo noe skikkelig å trimme på da i alle fall... jihaaa... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet Oktober 22, 2006 Share Skrevet Oktober 22, 2006 ugg... lilla BMW ?? det må være en feil ? Fine felger.. Noen ser lakkfarge og felger, mens andre ser en V12'er og to turboer! Jaja, folk er jaggu forskjellige Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå