Gjest Skrevet Oktober 21, 2006 Share Skrevet Oktober 21, 2006 Mens jeg koser meg med min a4 tq... aah... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mauro Skrevet Oktober 21, 2006 Share Skrevet Oktober 21, 2006 Fin topic. Enig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil Sømme Skrevet Oktober 21, 2006 Share Skrevet Oktober 21, 2006 Mens jeg koser meg med min a4 tq... aah... Kondolerer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil Sømme Skrevet Oktober 21, 2006 Share Skrevet Oktober 21, 2006 ...mens jeg uheldigvis må kjøre bimmeren min om vinteren.. :( Ser ikke problemet. Vinterføre og BMW er jo kjempemorro! Gleder meg som en unge til den første snøen! Må bare kjøpe et sett 17" felger til vinterdekka først... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sevenord Skrevet Oktober 21, 2006 Share Skrevet Oktober 21, 2006 Artig er det ja! Men piggene har allerede begynt å lagt seg på bakdekkene.. Var vanskelig å gi de en pen innkjøring.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriso Skrevet Oktober 21, 2006 Share Skrevet Oktober 21, 2006 Å kjøre BMW om på snø er gøy! Å kjøre scooter om vinteren er ikke gøy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evopower Skrevet Oktober 21, 2006 Share Skrevet Oktober 21, 2006 hehe:)e jo skøy me sne da:) scooter føre, å arti m bakhjulstrækk:P ikke gøy når man har en bil man har brukt 8 mnd og over 400 tusen på, som raver 4 cm over bakken! gidde å bruke så mye penger på en bil som du ikke kan få brukt hele året da! hehe, du må få deg en billig vinter/herje bmw da..hehe en e30 325i eller e28 528i.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øystein E30 M3 Skrevet Oktober 21, 2006 Share Skrevet Oktober 21, 2006 Jeg personlig fatter ikke at noen kan glede seg til vinter/snø!! Off nei:kaldt,glatt og salting av veiene og alt som verre er! Nei jeg takker meg til vår og sommer! Og de som må ha snø for å kunne ha det gøy med bmwen sin har helt klart gjort en grov feil i motorvalg!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Oktober 21, 2006 Share Skrevet Oktober 21, 2006 Om man så har motor nok til å ligge bredt på tørr asfalt, så er det mer moro på snøen.. Både folk og bil får gjennomgå vel mye på tørr asfalt. På våt asfalt hjelper det litt, men det river som regel greit når bilen tar tak igjen sideveis, i tillegg til at man legger igjen masse ubrukt gummi. Ikke særlig gøy med 265/35-18", selv om prisene på slike dimensjoner heldigvis har gått nedover. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ollilur Skrevet Oktober 21, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 21, 2006 Jeg personlig fatter ikke at noen kan glede seg til vinter/snø!! Off nei:kaldt,glatt og salting av veiene og alt som verre er! Nei jeg takker meg til vår og sommer! Og de som må ha snø for å kunne ha det gøy med bmwen sin har helt klart gjort en grov feil i motorvalg!! vi her oppe har nu ikke salting av veier:) d e fint når snøen kommer isteden for det jævla regne!! merka stor forskejll, fra regnver til snø på bakken å nydli temperatur... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sevenord Skrevet Oktober 21, 2006 Share Skrevet Oktober 21, 2006 Enig med Gunnar her. Slitasje på motor, drivverk, dekk etc er for høy for min del til at slikt forsvares sommerstid. Nå kan man leke seg 24/7 og det eneste som ryker (stort sett) er dekkene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.E.E. Skrevet Oktober 21, 2006 Share Skrevet Oktober 21, 2006 En ting er i alle fall sikkert, skal kjøre 328en hele vinteren. Kjøreglede all the way.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Oktober 21, 2006 Share Skrevet Oktober 21, 2006 Enig med Gunnar her. Slitasje på motor, drivverk, dekk etc er for høy for min del til at slikt forsvares sommerstid. Nå kan man leke seg 24/7 og det eneste som ryker (stort sett) er dekkene Og med piggfritt er det ikke store faren for slitasje i det hele tatt, så sant man ikke spinner ned på asfalten. Det er litt verre om man har pigger.. de spinnes lett ut. Uansett har jeg et bra sett med Conti Viking Contact 2 i 16" som jeg har tenkt å få brukt opp i løpet av starten på vinteren til fordel fire så godt som nye Contact 3 som jeg har liggende. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sevenord Skrevet Oktober 21, 2006 Share Skrevet Oktober 21, 2006 Så sant så sant.. Jeg har nyeste Conti på bilen nå, knapt nok innkjørt, men jeg klarer ikke dy meg så det får nå gå som det går Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maxxsonics Skrevet Oktober 21, 2006 Share Skrevet Oktober 21, 2006 nye nokian hakka 4 på e30'n,og halv slitte continental dekk på e36'n! og kjøpt meg ny tokvam snø freser, så nå er jeg jaggu klar!! men likevell kan det vente med å lave ned egentlig!! ikkno hastverk!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå