Kenny_ Skrevet Oktober 21, 2006 Share Skrevet Oktober 21, 2006 Noen som vet om det går an å fikse en felg med kast i? Evt noen som gjør dette i bergen? Felgene er 18" orginale M felger og koster all for mye til å bare bytte ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Oktober 21, 2006 Share Skrevet Oktober 21, 2006 Det går an å gjøre. Vet desverre ikke hvem som gjør dette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet Oktober 21, 2006 Share Skrevet Oktober 21, 2006 Vet om et firma i Oslo bare. Sunnås Hjulservice Fornøyd med servicen dems. Men er vel litt langt unna Bergen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenny_ Skrevet Oktober 21, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 21, 2006 Tror jeg tar en tlf til Sunnås Hjulservice på mandag. Alt er uansett billigere enn å kjøpe ny felg til 5000kr stk. Å frakt på 2 stk felg uten gummi kan vel ikke koste så veldig mye. Noen som har formening om pris på det? Men er vel bare å spørre på posten tenker jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snake Oil Skrevet Oktober 21, 2006 Share Skrevet Oktober 21, 2006 Er en kar i bergen som driver med dette.ligger vegg i vegg med polly mener eg. heter felgservice eller noe sånt. Bare advarer deg,det tar sinnsykt lang tid med den karen der så håper det er sommerfelger slik at du har noe å gå på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenny_ Skrevet Oktober 21, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 21, 2006 Heter vel ikke Roger? Vet hvem han er. Å kommer ikke til å sende felgene der. Da tar jeg å sender de utenbys heller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå