Saltkjelen Skrevet Juni 3, 2008 Share Skrevet Juni 3, 2008 Paintball gevær er da å få kjøpt..Hvis du skyter på boksen hver gang de har vasket den,så blir de vel kanskje lei etterhvert.. Vi brukte paintballgevær en kveld, tok 4 fotobokser, og fikk to sider i avisa dagen etter Oi, kjempemorsomt.. Gratulerer... For en idiot..! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Juni 3, 2008 Share Skrevet Juni 3, 2008 Painball gæveret fungerer vel hvis politiet ligger rett bak også? skyte frontruta grønn eller noe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan327t Skrevet Juni 3, 2008 Share Skrevet Juni 3, 2008 hehe, blir klinete det ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoSJo Skrevet Juni 3, 2008 Share Skrevet Juni 3, 2008 Fins nedlastbar og oppdatert database på www.nystul.no sitt forum. Funger til TomTom. Å ødelegge foto bokser er bare dumt. Hvis dem som driver med dette tror at de blir borte fordi de blir ødelagt hele tiden, da tror dere nok feil! Og så er det litt dyrt hvis du blir tatt for dette.....boksen aleine koster i nærheten av 500.000,- så kommer monteringen og bott i tillegg. Så tenk deg om en gang til før du dra ut gjør noe som du kan komme til å fortryte igjen. Men f*** så tydelig det er at boksene er plassert for å hive inn mest mulig penge, og ikke akkurat for å øke sikkerheten ved å redusere farten på farlige og utsatte steder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Juni 3, 2008 Share Skrevet Juni 3, 2008 Helt enig med BoSJo. Hadde jeg vært admin eller moderator ved dette forumet må jeg si jeg hadde vært veldig fristet til å sende politiet IP-adressen til vedkommende som står her å skryter over å ha knærta 4 fotobokser. Da skal jeg love deg det at det var siste gang du skrøt over en forbrytelse på åpent internettforum.. Vil også tilføye at jeg er tildels enig med BoSJo når det gjelder plassering av fotoboksene. Mange av fotoboksene plasseres i tettbygde strøk og der det er stor fare for barn og mye trafikk med mennesker. Og det syns jeg er helt greit. Må jo tilføye at fotoboksen i Vålerengatunellen er en stor vits og kun er satt opp for å håne inn penger etter penger.. Innen kort tid kommer det fotoboks i Rælingstunellen og det er absolutt forståelig ettersom det er en tunell som er kjent for høy fart og det har vært en del alvorlige ulykker ifb. dette. Så lenge fotoboksene får folk til å ro ned litt på de spesielt tettbebygde stedene og de svært ulykkesutsatte områdene (som f.eks Rælingstunellen) er jeg for de... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet Juni 3, 2008 Share Skrevet Juni 3, 2008 Hørte om en som skar ned hele fotoboksen og gravde den ned bak låven sin, det funka fint helt til politiet fikk høre om det og gravde den opp igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skiltskjulern Skrevet Februar 1, 2011 Share Skrevet Februar 1, 2011 Her er en litt mindre farlig metode: http://skiltskjulern.22web.net/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Februar 1, 2011 Share Skrevet Februar 1, 2011 Helt enig med BoSJo. Hadde jeg vært admin eller moderator ved dette forumet må jeg si jeg hadde vært veldig fristet til å sende politiet IP-adressen til vedkommende som står her å skryter over å ha knærta 4 fotobokser. Da skal jeg love deg det at det var siste gang du skrøt over en forbrytelse på åpent internettforum..Vil også tilføye at jeg er tildels enig med BoSJo når det gjelder plassering av fotoboksene. Mange av fotoboksene plasseres i tettbygde strøk og der det er stor fare for barn og mye trafikk med mennesker. Og det syns jeg er helt greit. Må jo tilføye at fotoboksen i Vålerengatunellen er en stor vits og kun er satt opp for å håne inn penger etter penger.. Innen kort tid kommer det fotoboks i Rælingstunellen og det er absolutt forståelig ettersom det er en tunell som er kjent for høy fart og det har vært en del alvorlige ulykker ifb. dette. Så lenge fotoboksene får folk til å ro ned litt på de spesielt tettbebygde stedene og de svært ulykkesutsatte områdene (som f.eks Rælingstunellen) er jeg for de... hahahaha, så det er ingen forbrytelse å stjele penger fra folk som fotoboksene gjør? ler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas123 Skrevet Februar 1, 2011 Share Skrevet Februar 1, 2011 Offtopic på en måte.. Finnes det kart til Navien i BMWen med fotobokser? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Februar 1, 2011 Share Skrevet Februar 1, 2011 hahahaha, så det er ingen forbrytelse å stjele penger fra folk som fotoboksene gjør? ler At det fins fotobokser som er satt opp kun for pengenes skyld er det ingen tvil om. En del fotobokser er faktisk satt opp nettopp for å drive inn inntekter til staten. Dette budsjetteres det for også. Jeg mener, i likhet med både deg og andre, at dette er en feil måte å gjøre det på, men løsningene som å skyte med paintball, kappe de ned etc. er ingen god løsning. Dette fører til at Staten må reparere boksene og hvem er det som får denne regningen mon tro..? Det er kanskje ikke så rart at det går lite penger til vei når vi har slike mennesker som vandaliserer rundt.. Offtopic på en måte..Finnes det kart til Navien i BMWen med fotobokser? Det gjør det og de må du laste ned fra internett. Dessuten avhenger det selvsagt om du har business eller professional, men til denne saken egner vel multimedia eller teknisk seg bedre...? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet Februar 1, 2011 Share Skrevet Februar 1, 2011 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pelton Skrevet Februar 1, 2011 Share Skrevet Februar 1, 2011 ... Smart å skrive på nettet... Tok meg 30sekunder å koke det ned til 4pers (eller 4 nr) og en av dem har en fotoboks i kjelleren. Politiet finns på nettet og. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet Februar 1, 2011 Share Skrevet Februar 1, 2011 Haha. Er ikke ulovlig å si at jeg har ranet en bank, eller i mitt tilfelle at jeg har en fotoboks i kjelleren. Om politiet faktisk velger å tro at jeg har det, og kommer på døren for å sjekke, så bring it on. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet Februar 1, 2011 Share Skrevet Februar 1, 2011 Forresten, kan du ikke sende meg en blomst Pelton? Ser at Kvasir tilbyr det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Februar 2, 2011 Share Skrevet Februar 2, 2011 bra du har den i kjelleren. dumt å sette den på soverommet. dan tar nemmelig bilder når det går for fort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå