Gå til innhold

Byjeep veltet

Viko
 Share

Anbefalte innlegg

de svenske "elg-testerne" har jo greid å lage det surt for en bilprodusent før :D:D. var nok ganske flaut for merchedes gutta den gang :oops: men bra at de setter fokusen på sikkerheten til bilene. en moderne bil skal jo takle en elg-test uansett :!:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synd ikke Fiat kom med sin Fetta til norge da. Hadde jo vært den ultimate harrybilen..

PS. Ikke helt sikker på om det var Fiat...

Mener du Honda Fitta? Eller ble det skrevet Fetta? Om det var Hondaen så er det den som heter Jazz her til lands. Mulig i andre land og men det vet jeg lite om :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det verste med dette er at slike biler kan bli anbefalt enkelte steder.

Mener han traktor tester'n i "Autofil" Jan erik larsen, mente Jimny var en konge bil, for det var en slik bil han hadde på 80 tallet (J413) og det var helt konge...

:?:?:?

Tragisk, men så er vel også Autofil både bladet og programmet like elendig.

:roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det verste med dette er at slike biler kan bli anbefalt enkelte steder.

Mener han traktor tester'n i "Autofil" Jan erik larsen, mente Jimny var en konge bil, for det var en slik bil han hadde på 80 tallet (J413) og det var helt konge...

:?:?:?

Tragisk, men så er vel også Autofil både bladet og programmet like elendig.

Må si meg enig i at "Autofil-Larsen" ikke er helt på G når det gjelder bil. Også så lite kritisk som han er da!!! Går ikke an.

En annen ting med han som irriterer meg er at han sier at Dodge Ram SRT-10 har kompressor! Men det har den jo ikke. Jeg har faktisk tatt det opp med han på en autofilmesse for et par år siden, men han er sta og mener at det er det. (fikk ikke muligheten til å la han vise meg hvor kompressoren faktisk sitter... Skulle gjerne sett ansiktsuttrykket hans når han ikke finner den, om han i det hele tatt vet hvordan en kompressor kan se ut da...)I tillegg så sa kompisen hans at jeg ikke burde kverulere med en som kan bil!!?? Slå den. Han snakker jo feil jo! Argh.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si meg enig i at "Autofil-Larsen" ikke er helt på G når det gjelder bil. Også så lite kritisk som han er da!!! Går ikke an.

En annen ting med han som irriterer meg er at han sier at Dodge Ram SRT-10 har kompressor! Men det har den jo ikke. Jeg har faktisk tatt det opp med han på en autofilmesse for et par år siden, men han er sta og mener at det er det. (fikk ikke muligheten til å la han vise meg hvor kompressoren faktisk sitter... Skulle gjerne sett ansiktsuttrykket hans når han ikke finner den, om han i det hele tatt vet hvordan en kompressor kan se ut da...)I tillegg så sa kompisen hans at jeg ikke burde kverulere med en som kan bil!!?? Slå den. Han snakker jo feil jo! Argh.

Ja, kan ikke forsøke å argumentere mot en kjendis med psyko latter nei, programmet begynner å bli en parodi på seg selv syns jeg, og bladet er verre en SE&HØR.

Så dårlig lesestoff, er det mulig!

Alt for Jan erik larsen er bra og fantastisk, trist at det ikke kan bli en saklig analyse av biler, ingen biler er perfekte, hvorfor ikke vise styrker svakheter mot hverandre.

:?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synd ikke Fiat kom med sin Fetta til norge da. Hadde jo vært den ultimate harrybilen..

PS. Ikke helt sikker på om det var Fiat...

Mener du Honda Fitta? Eller ble det skrevet Fetta? Om det var Hondaen så er det den som heter Jazz her til lands. Mulig i andre land og men det vet jeg lite om :)

Det var Honda Fitta den ble kalt ja...

Lurer på om det var i 2001-02 ca...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...