skillbill Skrevet Oktober 24, 2006 Share Skrevet Oktober 24, 2006 Ja, det blir uten tvil spennende å følge med på hva BMW kommer med årene og ikke minst hva som kommer under panseret. X6 som du forøvrig nevner skal visst være en 4 dørs offroad som er basert på X5. Det er ikke bare denne X modellen, men ryktene sier også at det er planlagt X5 Coupe (noe som jeg forøvrig har mine tvil om). Både X5 Coupe, X6 får xDrive og deler mye av teknikken til E70 X5. De begge skal visstnok produseres fabrikken i USA.. Som vanlig er det sikkert bare jeg som henger etter, men jeg hørte faktisk ikke om V5 og X6 før i går formiddag, da jeg leste om det på et nett-mag! Er det lenge siden du hørte disse "ryktene"? Har du noen direkte linker og henvise til? (orker ikke søke og surfe) Det lille jeg vet leste jeg om i Vi Menn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Oktober 25, 2006 Share Skrevet Oktober 25, 2006 Jeg har ingen kilder å henvise til annet enn siste utgaven av Auto Motor Sport.. Har hørt disse ryktene om V5 og X6 for en meget god stund siden. Det samme gjelder forsåvidt V3 også. Jeg har også lest intervjuer med BMW hvor de sier at en flerbruksbil er snart klar for markedet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå