Mummiez Skrevet Oktober 23, 2006 Share Skrevet Oktober 23, 2006 Har lagt på hvit film som kan fjernes når jeg blir lei. Ser helt ekte ut og har 5 års garanti. http://www.mummiez.com/MyAlbum/MyBmw/Index.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Analex Skrevet Oktober 23, 2006 Share Skrevet Oktober 23, 2006 Hmm, så faktisk meget bra ut, men sotinga gjør seg hvis den er lik rundt om. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mummiez Skrevet Oktober 23, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 23, 2006 Hmm, så faktisk meget bra ut, men sotinga gjør seg hvis den er lik rundt om. Ja, lurte litt på hvorfor bare bakdelen kom med sota glass. Glemte å spørre i gledesrusen når jeg var å henta bilen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenny_ Skrevet Oktober 23, 2006 Share Skrevet Oktober 23, 2006 Noen som har det ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MikkeBMW Skrevet Oktober 23, 2006 Share Skrevet Oktober 23, 2006 Mye koster noe sånt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mummiez Skrevet Oktober 23, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 23, 2006 Mye koster noe sånt? Tenker du da på fimen? Det kom på 25k med arbeid. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard ///M3 Skrevet Oktober 23, 2006 Share Skrevet Oktober 23, 2006 Oi, den var ganske fin. Soting rundt om hadde gjort den enda bedre ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mummiez Skrevet Oktober 23, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 23, 2006 Oi, den var ganske fin. Soting rundt om hadde gjort den enda bedre ja.. Er det noen regler angående soting av vinder? Den ble levert fra fabrikk slik og jeg ser i ekstautstyrs brosjyren at den kun leveres med soting bak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard ///M3 Skrevet Oktober 23, 2006 Share Skrevet Oktober 23, 2006 Ja, det er det.. Er ikke lov med film på framruter, uansett styrke. Dette gjelder hverfall ettermontering. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Oktober 23, 2006 Share Skrevet Oktober 23, 2006 Det er du som eier den bilen ja. Forøvrig må jeg si at dette er en griserå kombinasjon på E90 og absolutt noe jeg ville ha vurdert hvis jeg hadde en sånn bil... Gratulerer med en nydelig bil.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mummiez Skrevet Oktober 23, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 23, 2006 Det er du som eier den bilen ja. Forøvrig må jeg si at dette er en griserå kombinasjon på E90 og absolutt noe jeg ville ha vurdert hvis jeg hadde en sånn bil... Gratulerer med en nydelig bil.. Takk Jeg er veldig fornøyd med resultatet, skiller seg litt ut fra mengden... Jeg angrer på at jeg ikke hadde tålmodighet til å vente på 335..men..men.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MikkeBMW Skrevet Oktober 23, 2006 Share Skrevet Oktober 23, 2006 Mye koster noe sånt? Tenker du da på fimen? Det kom på 25k med arbeid. Ja, okey det er såpass ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Oktober 23, 2006 Share Skrevet Oktober 23, 2006 Meget bra. Hvem har lagt folien på bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mummiez Skrevet Oktober 23, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 23, 2006 Meget bra. Hvem har lagt folien på bilen? Takk, de heter Nor design og holder til på forus. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas1 Skrevet Oktober 23, 2006 Share Skrevet Oktober 23, 2006 Kjempestilig bil! Ble skikkelig fin, og den kler hjulene og alt sammen godt. Er det mørke feltet over panseret etc. originallakken eller er det også folie? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå