Stian333 Skrevet Oktober 24, 2006 Skrevet Oktober 24, 2006 Når jeg kjører rett fram, må jeg holde rattet litt mer til den ene siden(høyre) Er det at forstillingen er skeiv, og da må jeg foreta meg en kontroll?
///Magnus Skrevet Oktober 24, 2006 Skrevet Oktober 24, 2006 Det er en av tingene som blir justert på en firehjulskontroll iallefall.
oddis Skrevet Oktober 24, 2006 Skrevet Oktober 24, 2006 Har dette vært et problem lenge eller kom det nettopp?
Odland318is Skrevet Oktober 24, 2006 Skrevet Oktober 24, 2006 Broderen hadde samme problemet. Rattet sto veldig mot høyre, men etter 4hjulskontroll sto det bittelitt mot venstre faktisk. Men måtte ikke holde igjen bilen med makt på veien. En forandring til det bedre
Stian333 Skrevet Oktober 24, 2006 Forfatter Skrevet Oktober 24, 2006 Har vært litt sånn hele tiden. Kjøpte bilen for ca 1 mnd siden. Kan ikke se at den sliter dekk. Må ikke holde igjen eller noe sånt, rister ikke heller.
Kai-P. Skrevet Oktober 25, 2006 Skrevet Oktober 25, 2006 Fikk samme problemet på en E36 jeg hadde før og da var årsaken gåen bærekule.. På E34 er det jo bare masse armer, så jeg tror nok det beste er å dra på et verksted og ta en forstillingskontroll, tipper at en av bærearmene på bilen din begynner å bli slitt.
Kenny_ Skrevet Oktober 25, 2006 Skrevet Oktober 25, 2006 Hatt slikt jeg og.. ratte står all for mye til venstre. Så nå er alle dekkene feilslitt . Og hjulkontroll skal foretaes i morgen. Jeg merket ikke noe som helst de første månedene. Før plutselig jeg hadde slicks på litt av dekkene bak
Ingebrigtsen Skrevet Oktober 25, 2006 Skrevet Oktober 25, 2006 Hvordan er bakdekkene dine? har opplevd dette med bil før og da var det innerste del av dekkbanen på bakdekket som var utslitt noe som resulterte at den ble sånn på rattet, bytta dekk så ble det helt bra igjen:)
Champ Skrevet Oktober 25, 2006 Skrevet Oktober 25, 2006 jeg hadde samme problemet , rattet mitt var dreid mot vesntre når jeg kjørte rett frem , etter at jeg hadde 4 hjulskontroll i går ettermiddag forsvant dette og rattet står nå rett.
Stian333 Skrevet Oktober 25, 2006 Forfatter Skrevet Oktober 25, 2006 Okey, da skal jeg foreta meg en kontroll av forstilling og bak...alt etter.
Bones Skrevet Oktober 25, 2006 Skrevet Oktober 25, 2006 Jeg fikk en kar rett i bakfelgen for en stund siden og etter dette måtte jeg svinge til venstre for å kjøre rett frem. Det viste seg at hele hjulopphenget på ene siden bak hadde blitt slått skeivt og måtte byttes. Så 4-hjulskontroll må du nok ta, kan være så mangt. Men du kan jo begynne med å sjekke lufttrykket i alle dekkene, billigst om det bare er det som er feil PS, Fint bilde du har! YNWA
hagenisse Skrevet Oktober 25, 2006 Skrevet Oktober 25, 2006 Rattet sto veldig mot høyre, men etter 4hjulskontroll sto det bittelitt mot venstre faktisk. Du må gjerne si hvor den firehjulskontrollen ble tatt, så vi andre kan slippe sette bilene til folk som slurver.
Odland318is Skrevet Oktober 25, 2006 Skrevet Oktober 25, 2006 Det er en god idé Men må snakke med broderen jeg da...husker ikke hvor han tok den.
Stian333 Skrevet Oktober 26, 2006 Forfatter Skrevet Oktober 26, 2006 Lufttrykket er bra. Det er ikke så veldig mye til høyre, men er nok til at jeg irriterer meg over det:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå