Gunnar Skrevet Oktober 24, 2006 Share Skrevet Oktober 24, 2006 Nå er jeg ikke av de som er mest oppdatert på mobilfronten, så bildet er dårlig, men dette er altså en Mercedes ML med et svært rørstativ i rustfritt stål rundt reservehjulet på bakluka, type kufanger bare bak.. og skiltet plassert på reservehjulet. Det er faktisk noe av det rareste og styggeste jeg har sett av ekstrautstyr til en bil i den klassen. Skal det være det nye hotte, eller? Takke meg til stigtrinn og kufangere... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odland318is Skrevet Oktober 24, 2006 Share Skrevet Oktober 24, 2006 Det var ikke hot akkurat! Det så bare helt feil ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mangel Skrevet Oktober 24, 2006 Share Skrevet Oktober 24, 2006 Akkuart som ku-fangern, dvs. kenguru-fangern, så kommer denne fra australia.. i tilfelle du skulle rygge på en kenguru Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pocket Skrevet Oktober 24, 2006 Share Skrevet Oktober 24, 2006 Eller at man rygger på en handle vogn som er mer sannsynlig i vårt land Kjekk sak det der, kanskje jeg skal montere enn sånn på bimmern Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Oktober 24, 2006 Share Skrevet Oktober 24, 2006 haha.. har du ikke sett Cayennen med dette tullet på, Gunnar ? Om du syns det ser stygt ut på en ML, tenk deg hvordan det ser ut på Porschen..hahah...godt ingen har det i norge.. har sett noen veldig få, men det er ikke mange. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Oktober 25, 2006 Share Skrevet Oktober 25, 2006 Dette må være billigvarianten av RPDC (Rear Park Distance Control)... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Oktober 25, 2006 Share Skrevet Oktober 25, 2006 http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=8621530&sid=5aIR1_tuw563760&pos=11&tot=48 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ca///e Skrevet Oktober 25, 2006 Share Skrevet Oktober 25, 2006 http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=8621530&sid=5aIR1_tuw563760&pos=11&tot=48 HAHA!! Det er noe av det syggeste jeg har sett! Ser ut som det er kjøpt på Biltema... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå