cypher Skrevet Oktober 25, 2006 Share Skrevet Oktober 25, 2006 Lurer på å kjøpe meg angel eyes fra www.umnitza.com, altså disse: http://www.umnitza.com/product_info.php ... cts_id=149 Noen andre her som har kjøpt, og har erfaringer med lyktene og firmaet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G. Skrevet Oktober 25, 2006 Share Skrevet Oktober 25, 2006 kjøpte ei leppe derifra en gang. funka greit det, men det var veldig lang leveringstid. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Oktober 25, 2006 Share Skrevet Oktober 25, 2006 Jeg kjøpte Predator Chromium fra www.jlevisw.com De har vel så og si de samme varene. Tok akkurat en uke så lå de og venta på meg på postkontoret. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cypher Skrevet Oktober 26, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 26, 2006 Er det god kvalitet på lyktene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RWDF Skrevet Oktober 26, 2006 Share Skrevet Oktober 26, 2006 Er det god kvalitet på lyktene? Er ikke Predator Chromium bare ringer som man må installere i lyktene man allerede har? Tror det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E46Hazey Skrevet Oktober 26, 2006 Share Skrevet Oktober 26, 2006 Predator Chromium er vel regnet som noe av det beste og peneste innen angeleys (livstidsgaranti) i 6000k ser de meget pene ut. Skal jeg ha dette engang (tvilsomt) blir det disse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cypher Skrevet Oktober 26, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 26, 2006 Jeg kjøpte Predator Chromium fra www.jlevisw.com De har vel så og si de samme varene. Tok akkurat en uke så lå de og venta på meg på postkontoret. Ser det ja:) Når du velger farge på lysene, gjelder det samme for nær og langlys da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cypher Skrevet Oktober 26, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 26, 2006 Predator Chromium er vel regnet som noe av det beste og peneste innen angeleys (livstidsgaranti) i 6000k ser de meget pene ut.Skal jeg ha dette engang (tvilsomt) blir det disse. Hvor bra lyser de egentlig i 6000k i forhold til vanlig xenon? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E46Hazey Skrevet Oktober 26, 2006 Share Skrevet Oktober 26, 2006 Denne tråden burde dekke det meste. http://forum.e46fanatics.com/showthread.php?t=390303 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E46Hazey Skrevet Oktober 26, 2006 Share Skrevet Oktober 26, 2006 det gikk dårlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Oktober 26, 2006 Share Skrevet Oktober 26, 2006 Predator Chromium er vel regnet som noe av det beste og peneste innen angeleys (livstidsgaranti) i 6000k ser de meget pene ut.Skal jeg ha dette engang (tvilsomt) blir det disse. Hvor bra lyser de egentlig i 6000k i forhold til vanlig xenon? Bare for å være på sikre siden: Du kjøper kun ringene. Disse må du montere inn i orginallyktene selv. Det er skrevet noen guider på det, så burde ikke by på alt for store problemer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cypher Skrevet Oktober 26, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 26, 2006 ":2hqydlmq] Predator Chromium er vel regnet som noe av det beste og peneste innen angeleys (livstidsgaranti) i 6000k ser de meget pene ut.Skal jeg ha dette engang (tvilsomt) blir det disse. Hvor bra lyser de egentlig i 6000k i forhold til vanlig xenon? Bare for å være på sikre siden: Du kjøper kun ringene. Disse må du montere inn i orginallyktene selv. Det er skrevet noen guider på det, så burde ikke by på alt for store problemer. Yes, jeg vet:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikaelft Skrevet Oktober 26, 2006 Share Skrevet Oktober 26, 2006 Man kan kjøpe ferdige lykter også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cypher Skrevet Oktober 26, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 26, 2006 Man kan kjøpe ferdige lykter også Jepp, men etter det jeg har forstått funker det veldig bra og bare kjøpe de ringene også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikaelft Skrevet Oktober 26, 2006 Share Skrevet Oktober 26, 2006 Tja, fint med nye lykter da:) er mest fan av chromelykter jeg da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå