Gå til innhold

nytt kn filter, men ingen "grommere" lyd ?! :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

du kan høre det suger litt mer under panseret, men ikke noe serlig "grommere" lyd akkurat. noen andre som har satt på tilsvarende kit`på en 318 som får det til og funke?

Skrevet

Da jeg monterte 57i kit på min 318, endret lyden seg over tid. Hos meg tok det mange dager før lyden ble slik jeg håpet. Men lyd ble det.. :D Uansett, for all del, ikke fjærn luftmengdemåleren.

Skrevet

Med konfilter skal det vel bli mer lyd..

Min lyd kom også litt etter hvert, men var merkbart allerede etter montasje.

Uten luftmengdemåler blir det ikke mye lyd, da motoren mest sannsynlig ikke vil starte.... :wink:

Skrevet

Er det flere enn meg som synes at det høres merkelig ut at et filter skal kjøres inn før "godlyden" kan høres. Jeg kan se poenget når det gjelder en eksospotte, men med et filter ?... :?

Skrevet

Tror ikke du kan forvente all verden til forskjell akkurat. Og ja, det høres litt merkelig ut at filteret trenger noen dager på seg.. :? Sekser, eller aller helst en E34 med sekser hadde nok gjort susen.. ;)

Skrevet

Tråkk gassen hardt og fort ned på tomgang, så hører du det nok godt. Da får du skikkelig sugelyd. Ellers er det egentlig kun under pådrag (belastning) at du får noe særlig ekstra lyd av konfilter..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...