aloebiz.net Skrevet Oktober 26, 2006 Skrevet Oktober 26, 2006 Lurer på 18" eller 19" felger til E60 som er kule og strøkne til en bra pris med dekk... Kom med tips og hvor mye de koster
aloebiz.net Skrevet Oktober 28, 2006 Forfatter Skrevet Oktober 28, 2006 hmmm ingen som vet hva slags felger som er kule på E60?
Hakon Skrevet Oktober 28, 2006 Skrevet Oktober 28, 2006 Det er mange felger som passer E60. Alpina-felgene er veldig fine, men de koster også kanskje litt mer enn de smaker ? Stikk innom Stenshagen eller Autozentrum og få tak i en katalog over utstyr til E60. jeg vet de har mange flotte felger å velge mellom, og det som er fint med å kjøpe noen orginale BMW-felger er at de faktisk passer til bilens øvrige designuttrykk, i motsetning til mye annet ekkelt jeg har sett
Saltkjelen Skrevet Oktober 28, 2006 Skrevet Oktober 28, 2006 Hva slags farge er bilen? Jeg for min del er meget fornøyd med mine hjul. De er lyse i lyset og mørke i mørket.. Se begge linkene mine i signaturen for flere bilder av hjulene..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå