Gå til innhold

e30 325 m-tech 2 prosjekt | uppdate side 6

Anbefalte innlegg

Skrevet
blir gjennomført og pent dette, vet hvilken jobb du har gjort og har fremfor deg da jeg har gjort samme jobb. er godt og se at flere vil gjøre en god restaurering på en gammel bmw :wink:

takk for det:) ja viktig og ta vare på disse gamle bmwene:) ska kike gjennom tråden din no:)

• Svar 103
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

endlig fått ut fingerne arild å begynt å gjer noke:P Blir sikkert veldi bra når du blir ferdig:D Blir vertfall monge feite e30 i ørsta i sommar;)

Skrevet
endlig fått ut fingerne arild å begynt å gjer noke:P Blir sikkert veldi bra når du blir ferdig:D Blir vertfall monge feite e30 i ørsta i sommar;)

Ja no har eg fått ut fingrene ja:) ja blir bra:) vi må samle hele gjengen og stille opp alle e30ene på rekke og ta bilder,ha vore kult :wink:

• 2 months later...
Skrevet

Fått tilbake arbeidslysta ser jeg :)

Hvordan var det å bruke arcanol på understell osv ?

Blir den herdet og hard eller mer som bengalack?

Jeg brukte tynnflytende og deretter tykkflytende understellsmasse, men den er klissete. Altså noe drit å jobbe rundt..

• 2 months later...
Skrevet
Fått tilbake arbeidslysta ser jeg :)

Hvordan var det å bruke arcanol på understell osv ?

Blir den herdet og hard eller mer som bengalack?

Jeg brukte tynnflytende og deretter tykkflytende understellsmasse, men den er klissete. Altså noe drit å jobbe rundt..

Ja arbeidslysten er tilbake:) Arcanol synst eg er veldig bra,blir herdet og hard ja.

Lurer på om eg skal berre ha arcanol og kunn ha tektyl på dei plassane eg har sveist,skall tross alt kunn bruke bilen på fineværsdager om sommaren

Skrevet

Då blir det forsette når eg kommer heim fra sjøen om 2 veker, har bestillt en heile haug med deler:

-Alle nye bremseslanger

-powerflex foringer

-nye framskjermer

-ny frontplate

-Alle nye bremserør

-Bensinfilter

-Handbrekkvaiera

-alt nytt til handbrekksystem

-4 bremseskjold

-Diverse skrua å klips

-Alle nye skydd opponder bilen

Og mye mer

Blir artigt og begynde og montere

Bakstilling og frammstilling vill bli sandblåst og pulverlakkert når eg kommer heim:)

• 7 months later...
Skrevet

Ja mulig det er billigest på ebay. Eg snakka med eit firma for noen måner sidan,dei skulle ha 4200 for komplett sett. Det må no vell være en grei pris

• 9 months later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...