Aarseth Skrevet Mars 1, 2010 Forfatter Skrevet Mars 1, 2010 blir gjennomført og pent dette, vet hvilken jobb du har gjort og har fremfor deg da jeg har gjort samme jobb. er godt og se at flere vil gjøre en god restaurering på en gammel bmw takk for det:) ja viktig og ta vare på disse gamle bmwene:) ska kike gjennom tråden din no:)
saure89 Skrevet Mars 1, 2010 Skrevet Mars 1, 2010 endlig fått ut fingerne arild å begynt å gjer noke:P Blir sikkert veldi bra når du blir ferdig:D Blir vertfall monge feite e30 i ørsta i sommar;)
Aarseth Skrevet Mars 2, 2010 Forfatter Skrevet Mars 2, 2010 endlig fått ut fingerne arild å begynt å gjer noke:P Blir sikkert veldi bra når du blir ferdig:D Blir vertfall monge feite e30 i ørsta i sommar;) Ja no har eg fått ut fingrene ja:) ja blir bra:) vi må samle hele gjengen og stille opp alle e30ene på rekke og ta bilder,ha vore kult
Heen Skrevet Mai 2, 2010 Skrevet Mai 2, 2010 Fått tilbake arbeidslysta ser jeg Hvordan var det å bruke arcanol på understell osv ? Blir den herdet og hard eller mer som bengalack? Jeg brukte tynnflytende og deretter tykkflytende understellsmasse, men den er klissete. Altså noe drit å jobbe rundt..
Aarseth Skrevet Juli 3, 2010 Forfatter Skrevet Juli 3, 2010 Fått tilbake arbeidslysta ser jeg Hvordan var det å bruke arcanol på understell osv ? Blir den herdet og hard eller mer som bengalack? Jeg brukte tynnflytende og deretter tykkflytende understellsmasse, men den er klissete. Altså noe drit å jobbe rundt.. Ja arbeidslysten er tilbake:) Arcanol synst eg er veldig bra,blir herdet og hard ja. Lurer på om eg skal berre ha arcanol og kunn ha tektyl på dei plassane eg har sveist,skall tross alt kunn bruke bilen på fineværsdager om sommaren
Aarseth Skrevet Juli 3, 2010 Forfatter Skrevet Juli 3, 2010 Då blir det forsette når eg kommer heim fra sjøen om 2 veker, har bestillt en heile haug med deler: -Alle nye bremseslanger -powerflex foringer -nye framskjermer -ny frontplate -Alle nye bremserør -Bensinfilter -Handbrekkvaiera -alt nytt til handbrekksystem -4 bremseskjold -Diverse skrua å klips -Alle nye skydd opponder bilen Og mye mer Blir artigt og begynde og montere Bakstilling og frammstilling vill bli sandblåst og pulverlakkert når eg kommer heim:)
Aarseth Skrevet Februar 8, 2011 Forfatter Skrevet Februar 8, 2011 Noen som vet om hvor dei selger komplett sett med powerflex foringer ? er vell noen som selger billigere en andre?
Mikael-B Skrevet Februar 8, 2011 Skrevet Februar 8, 2011 Ebay er vel billigste.. Men Pedersen Racing, GS Bildeler osv. har.
Aarseth Skrevet Februar 8, 2011 Forfatter Skrevet Februar 8, 2011 Ja mulig det er billigest på ebay. Eg snakka med eit firma for noen måner sidan,dei skulle ha 4200 for komplett sett. Det må no vell være en grei pris
smaavilt Skrevet Februar 8, 2011 Skrevet Februar 8, 2011 No hekje ej sjekka Ebay, men på Koed vil prisen for alt på tegninga (utenom foringane på fjørene) komme på rundt ca 3100 pluss frakt
Baklie_E30 Skrevet Februar 8, 2011 Skrevet Februar 8, 2011 hvordan skal u bygge om de felgene? er jo 2 delte, bare ytterbanene som er løse. Skjære ut senteret? baklie
BMW E30 325 Skrevet Februar 9, 2011 Skrevet Februar 9, 2011 hvordan skal u bygge om de felgene? er jo 2 delte, bare ytterbanene som er løse. Skjære ut senteret?baklie +1 ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå