Aarseth Skrevet Februar 26, 2010 Forfatter Skrevet Februar 26, 2010 Endeli Må legge inn mykje bilder. På veiane til sommaren? Ska legge ut mykje bilde ja;) Spørst om far din låna mej penge:p
Aarseth Skrevet Februar 26, 2010 Forfatter Skrevet Februar 26, 2010 Då har eg vore og styrt på litt idag også,legger ut bilder av dagens arbeid å diverse arbeid som er vore gjort tidligere:)
Aarseth Skrevet Februar 26, 2010 Forfatter Skrevet Februar 26, 2010 Litt av dagens arbeid,hatt på grunning i hjulbuen bake på høgre side. Sveiset nye fester til bremserør og til handbrekkvaieranne Grunna Hjulbuen sveist igjen det orginale hålet der det lokket skal være mala med arkanol 2 strøk Har sveist i dørken der det gjenger opp,hatt på 3 strøk med ovatrol og 2 strøk med arkanol Har sveis her også Sveist rust der det orginale festet til bensinpåfyllingrøret var ,og laget et nytt feste:) Laga til med et stålrør og sveiste en mutter på enden. Sveist rust her med og laga nytt feste til tanken sveist her og sveist rust her og
Aarseth Skrevet Februar 26, 2010 Forfatter Skrevet Februar 26, 2010 Sveist rust her også Her er felgene som skal på,er 15" no,skal bygge om til 9x 16" Her ligger bensintanken,forjulstillingen og bakstillinga:) Berre å komme med komentarer:)
Østgaard Skrevet Februar 26, 2010 Skrevet Februar 26, 2010 Endeli Må legge inn mykje bilder. På veiane til sommaren? Ska legge ut mykje bilde ja;) Spørst om far din låna mej penge:p Hehe, du får høre me na Ser vertfall veldi bra ut :applause: Såg du skulle bytte stola, ka som va der før?
e`30 Skrevet Februar 26, 2010 Skrevet Februar 26, 2010 Tid du skal begjønde og plukke frå bakstilling og forstilling da Arild?
Aarseth Skrevet Februar 26, 2010 Forfatter Skrevet Februar 26, 2010 Endeli Må legge inn mykje bilder. På veiane til sommaren? Ska legge ut mykje bilde ja;) Spørst om far din låna mej penge:p Hehe, du får høre me na Ser vertfall veldi bra ut :applause: Såg du skulle bytte stola, ka som va der før? Takk for det:) Står sann grått delskin intriør:)
Aarseth Skrevet Februar 27, 2010 Forfatter Skrevet Februar 27, 2010 Tid du skal begjønde og plukke frå bakstilling og forstilling da Arild? Det blir kansje i morgen eller mandag:) må ha på eit strøk til med grunning i hjubuene so får se:)
opeth84 Skrevet Februar 27, 2010 Skrevet Februar 27, 2010 artig lite prosjekt ^^,) En del år denne tråden nå,ser jeg. Helt tilbake til 2006 Hvilke interiør skal inn?
Aarseth Skrevet Februar 27, 2010 Forfatter Skrevet Februar 27, 2010 artig lite prosjekt ^^,)En del år denne tråden nå,ser jeg. Helt tilbake til 2006 Hvilke interiør skal inn? Ja har som sagt hatt denne bilen en stund:) Var en hel del rust på bilen men alt er vekk no;) Har eit svart skinn interiør liggendes som skal i:)
opeth84 Skrevet Februar 27, 2010 Skrevet Februar 27, 2010 Ja har som sagt hatt denne bilen en stund:) Var en hel del rust på bilen men alt er vekk no;) Har eit svart skinn interiør liggendes som skal i:) Ah, det blir nok lekkert! Håper på å finne skinninteriør til bilen min selv (e39 sedan), men de fleste har jo skinninteriør som er er timesvis unna:S
Aarseth Skrevet Februar 28, 2010 Forfatter Skrevet Februar 28, 2010 Ja har som sagt hatt denne bilen en stund:) Var en hel del rust på bilen men alt er vekk no;)Har eit svart skinn interiør liggendes som skal i:) Ah, det blir nok lekkert! Håper på å finne skinninteriør til bilen min selv (e39 sedan), men de fleste har jo skinninteriør som er er timesvis unna:S Ja håper det blir det:) Er berre og fylle godt med på nettet so finner du vell til slutt;)
jandaa Skrevet Mars 1, 2010 Skrevet Mars 1, 2010 mykje arbeid du legg i bilen ser ej, ser utruli bra ut! noen tidsfrister for å bli ferdi? må få bilen klar til sommern, blir mye gromt i bygden i år tror jeg!
stensheim Skrevet Mars 1, 2010 Skrevet Mars 1, 2010 blir gjennomført og pent dette, vet hvilken jobb du har gjort og har fremfor deg da jeg har gjort samme jobb. er godt og se at flere vil gjøre en god restaurering på en gammel bmw
Aarseth Skrevet Mars 1, 2010 Forfatter Skrevet Mars 1, 2010 mykje arbeid du legg i bilen ser ej, ser utruli bra ut! noen tidsfrister for å bli ferdi? må få bilen klar til sommern, blir mye gromt i bygden i år tror jeg! Takk for det håpa på å værte ferdi til sommaren, er igrunnen penger det står i no,va i banken idag og forhørte meg om et lån.men fekk avslag pga at eg har lån på leilihet. Men har en mercedes som eg skal selle,so blir å bruke pengene eg får for den på bilen. Ja det trur eg nokk det blir
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå