sax Skrevet Oktober 27, 2006 Share Skrevet Oktober 27, 2006 Meget tøff reklame på www.bavaria.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Oktober 27, 2006 Share Skrevet Oktober 27, 2006 bmw er vel mye følelser. Enten hater man det eller så digger man det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Oktober 27, 2006 Share Skrevet Oktober 27, 2006 E60 får en så mye mer helhet med M5 "Trunk lid finisher".. Fin reklame.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mummiez Skrevet Oktober 27, 2006 Share Skrevet Oktober 27, 2006 Jeg digger denne reklamen, skru lyden opp og denne http://bmwheaven.bmwsport.net/images/stories/image_gallery/misc/ads/bmw_ad_front_wheel_drive.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Oktober 27, 2006 Share Skrevet Oktober 27, 2006 E60 får en så mye mer helhet med M5 "Trunk lid finisher".. Fin reklame.. Hva er det som er "Trunk lid finisher"? Har lest dette før også uten å helt skjønne hva det er... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Oktober 27, 2006 Share Skrevet Oktober 27, 2006 Her er min med Trunk lid finisher. Man kan forsåvidt kalle det en ramme rundt skiltet.. Du ser hva jeg mener på min bil "før" og "etter" bilder.. Trunk lid finisheren fjerner blandt annet låsen og bygger ut til en rett bakluke.. Den er festet med tape og skruene til skiltplaten. her min med M5 trunk lid finisher.. Etter: Før: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Oktober 27, 2006 Share Skrevet Oktober 27, 2006 Ah! Lett å se på bildene dine ja. Absolutt penere med. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Oktober 27, 2006 Share Skrevet Oktober 27, 2006 var jo ikke store forskjellen det, TAS, men det var jo forsåvidt litt tøffere slik du har det. Er det nor alle M5'er har? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.E.E. Skrevet Oktober 28, 2006 Share Skrevet Oktober 28, 2006 Mye penere med... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Oktober 28, 2006 Share Skrevet Oktober 28, 2006 Ja, alle M5'er har trunk lid finisher som standard. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Oktober 28, 2006 Share Skrevet Oktober 28, 2006 du festet over den eksisterende platen da? Blir ikke det litt dobbelt opp ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Oktober 28, 2006 Share Skrevet Oktober 28, 2006 Vel.. Min er skrudd og tapet med dobbeltside tape fra BMW. Jeg rekner med at det er nok til å ha den festet. Forøvrig mener jeg det er samme patent på M5 også. Om det blir dobbelt opp eller ei. Det er jo ikke baksiden man ser lenger og jeg er sikker på at om jeg nå tar av trunk lid finisheren er det like rent bak der.. Forøvrig får man forskjellige trunk lid finishere, altså Amerika har en annerledes da skiltet et smalere og høyere.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå