Gå til innhold

Alpina D3 er kommet til Norge

Andreas1
 Share

Anbefalte innlegg

.

Nye BMW E90 Alpina D3 er kommet til Norge

alpinad3autozentrumfronhk0.jpg

Sitat fra Autozentrums hjemmeside:

"For første gang vises BMW Alpina D3 i Norge! Autozentrum vil være eneforhandler av bilen, og den har nettopp ankommet. Alpina D3 kommer med en 200 hestekrefters diesel motor, og med sitt sporty utseende har vi stor tro på at denne bilen kommer til å bli populær. Bilen som kan sees i vår utstilling har kommet med bl.a følgende utstyr:

Dakota skinn, Alpina innstegslister, Alpina classic 19" lettmetall felger, dieselpartikkelfilter, skinntrukket ratt med Alpina emblem på airbagmodulen, multifunksjonstaster på rattet, eksteriørdeler lakkert i bilens farger, grønt felt i overdel av frontruten, elektrisk soltak i glass, elektrisk solgardin i bakruten, rullgardiner for sidevinduene bak, automatisk avblendbart innvendig speil, gjennomlastingssystem inkludert skipose, sportsseter for fører og forsetepassasjer, oppbevaringspakke, oppvarmbare forseter, midtarmlene foran, lyktespylersystem, parkeringskontroll foran og bak (PDC), tåkelys, regnsensor, xenonlys for nær- og fjernlys, automatisk klimaanlegg, cruise control, navigasjonssystem professional, talestyring, bluetooth, radio BMW Professional, Hi-Fi-høytalersystem Professional Logic 7, individual antrasitt taktrekk. Den første bilen som er bestilt kommer også selvsagt i spesialfargen: Alpina blå metallik; helt unik for denne bilen".

Sitat slutt.

alpinad3autozentrumbakvk1.jpg

alpinad3autozentruminteqa8.jpg

En lekker sak!

.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Alpina D3 kommer med en 200 hestekrefters diesel motor, og med sitt sporty utseende har vi stor tro på at denne bilen kommer til å bli populær. "

Populær er vel kanskje å ta i. Tror ikke n kommer til å se mange av disse på veiene. Til det er vel prisen for drøy?

Hvordan slår denne ut på de nye avgiftene mon tro?

Men lekker bil, uten tvil! Mangler bare shadowline baklyktene.

19" Alpinafelger som standard kan jo aldri bli feil!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin bil det der, men hvorfor hvite seter.

Hadde ikke klart og holde dem hvite i et kvarter engang. :oops:

Har du råd til Alpina D3, eller Alpina generelt har du råd til BMW Leather care kit som holder setene dine som nye. Produktet fungerer utmerket i alle slags andre skinnseter også. Niesen min har en Audi S3 som forsåvidt setene var glatte og fæle. Etter at han lånte mitt Leather care kit ble de som nye..! Anbefales..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin bil det der, men hvorfor hvite seter.

Hadde ikke klart og holde dem hvite i et kvarter engang. :oops:

Har du råd til Alpina D3, eller Alpina generelt har du råd til BMW Leather care kit som holder setene dine som nye. Produktet fungerer utmerket i alle slags andre skinnseter også. Niesen min har en Audi S3 som forsåvidt setene var glatte og fæle. Etter at han lånte mitt Leather care kit ble de som nye..! Anbefales..

det handler ikke om at man ikke har råd til å vaske setene, men at man faktisk må gjøre det relativt ofte da slike seter fort blir møkkete. Jeg skjønner godt at mange velger mørke skinnseter nettopp fordi de ikke gidder å gnukke på setene hver gang noen har sittet med en blå jeans, eller noe annet som setter farge.

Jeg har kjøpt det settet du refererer til, og det fungerer veldig bra, men det er jo litt jobb med det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...