Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Skal vel ta på meg skylda får att i alle fall en CSI er satt ut av spill :lol: Får min -92 CSI vart vraka får mange år siden... å etter det har jeg jo kjøpt 2 stk komplette motorer med kasser av serie no cc00225 og nr cc00525..

ikke mange i Norge som har mere skyld i att det er få BMW 850 CSI på veien vel?

Med tanke på hva jeg har fått med meg at du, - din 850-morder, gjør ut av motorene burde du jo neeeeesten bli tilgitt, men alikevel..... :wink:

Du har ikke vurdert å lage noe hårete ut av 8-er bilene og ikke bare motorene?

Blir karosseriet for stort og tungt?

.

går bra viss du skal kruse i 250-300km/h men er vel ikke stort under det.. nei er nok bedre å putte motorene i mindre biler da... evt.med turbo

• Svar 88
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Mr E-30 big ,ser du har en del kubikk i garasjen din 8) .Har du skilt på alle bilene dine?

Har skilt på M5 hartgen, 911 Turbo`n, E34 525 og E34 v12 twin turbo`n lir det skilt på forhåpentlig vis :?

750`n står på tyske exsport skilt :wink:

• 3 years later...
Skrevet

Går flere 850er i Rogaland.

er ivertfall 5 CSI,er her + flere 850 og en 840.

Vi prøver og samle info om alle biler i Norge og eiere, slik att vi kan få ett levende E31 samfunn.

Ellers så vil vi prøve og få istand ett E31 treff i Norge til neste år.

Trenger biler og eiere vi har ca 45 stykker på lista nå, av rett over 100 registrerte.

Trenger bare Reg nummer / fylke så finner vi nok eieren.

Hilsen

Terje

Skrevet

Historien bak huldra er enkel.

Samler på gamle Tandberg radioer og de har laget en serie som kalles Huldra ( top of the line akkuratt som 850 8) )ellers så er jeg født i 66 så derfor ;-)

Kansje litt missviende men funker godt i radiokretser ha ha

Hilsen

Terje

Skrevet
Går flere 850er i Rogaland.

er ivertfall 5 CSI,er her + flere 850 og en 840.

Den blå Alpinaen som blir omtalt på første side her går i Haugesund. Ser den ganske ofte. Antar denne er en 5.0.

I Åkrehamn går det en grå 850(C?)i med CSi-opptikk (inkl. merke). Eieren av dene har/hadde en 02 Alpina-sak også. I tillegg er det en rieger-stylet sak i Vats-området med todelt lakk og greier, dette skal være en 840.

Så slik ut før den fikk ny lakk:

DSC00149Medium.jpg

Skrevet

Den grå på Åkra har vel stort sett bare merket på bakluken fra CSi.

Mener den mangler alle utvendige detaljer..

Det går mange 850er rundt omkring her i Rogaland.

Jeg leverte en lånehenger på Obs! en gang og da kom det en 850 med orginalt avtagbart hengerfeste og parkerte en henger ved siden av meg. Litt artig at det finnes krok til en slik bil.

Det går en rød her som bare er kjørt rundt 40K km og ser ut som ny. Har vunnet Right On treffet et par ganger.

Skrevet

I Tønsberg går det 2 stk som jeg ser nokså ofte. Den ene er en rød 840 med LH skilt som kjøres av en voksen dame, bor ikke langt fra meg. Den andre en en sjøgrønn 840 som gikk på Nøtterøy, voksen mann som eier.

Samt at ordfører'n hadde en sølvgrå 850, men den er solgt nå.

Skrevet
I Tønsberg går det 2 stk som jeg ser nokså ofte. Den ene er en rød 840 med LH skilt som kjøres av en voksen dame, bor ikke langt fra meg. Den andre en en sjøgrønn 840 som gikk på Nøtterøy, voksen mann som eier.

Samt at ordfører'n hadde en sølvgrå 850, men den er solgt nå.

Såpass? Tror faktisk ikke jeg har sett en eneste e31 i Bergens området,- ikke på vårmønstringen en gang..

Men er vel "Bmw's største feil" disse bilene? Både med tanke på at markedet ikke var klar for slike biler i den skala bmw håpet på å selge, og mye reperasjoner som følge av svake deler osv?

Er jo et hærlig stygge design i det minste, sammenlignbart med M1?

http://www.youtube.com/watch?v=_uGXN8SWBz8

Jeg syns å huske en annen video, hvor de ruset bilen opp på turtallssperren også, uten at mynten tippet,- men fant den ikke i forbifarten.

Ellers syns jeg det er rart at de ikke ville sette "M" merket på e31 da de ikke ville erkjenne seg en "gt coupe" eller hva jeg leste lengre oppe, til tross for at alt startet med m1. Designmessig syns jeg de to bilene ligner temmelig mye,- men teknisk sett er de vel litt forsjellige med m1's midtstilte motor, og 2seter..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...